DAN AKU DARI QURAISY..

DAN AKU DARI QURAISY..
RAMPAS PALESTINE "2013 .. says: INSYAALLAH.. TUHANKU PASTI AKAN MENOLONGKU..

MQTK

mqtk PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN
DATUK SYED KADOK KELANTAN (MQTK)
widgeo.net

CONTENT:

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingImage Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Saturday, November 27, 2010

AMARAN PADA MUKTAZILAH YANG MENGAKU AHLISUNNAH'WALJAMMAH YANG MENGATAKAN ALQURAN ITU MAKHLUK..!!

  • BobspekRockers AlKubra
    Sesiapa yang membuat keputusan menggunakan segala kurnia Allah di dunia ini sama ada 7 anggota, kouluhu(kata-kata), pei'luhu(perangai/tiigkah laku) dan kolbuhu(hati) untuk apa-apa kepentingannya....tanpa menggunakan Al-Quran sebagai petunju...k dan pembuat keputusan, mutlak itulah golongan kera, babi dan anjing laknatullah di Padang Mahsyar kelak dan haram mengakui jemaah dan makmum kepada Imam Bani Hasyim ini di dunia.

    Kami tidak mahu berurusan dengan golongan yng tidak mengambil Al-Quran sebagai sumber istikaharah mereka selama hidup, bahkan di mata orang tua-tua kami, adalah lebih afdhal bersahabat dengan haiwan/binatang daripada manusia yang meninggalkan Al-Quran untuk buat keputusan...kerana manusia yang buat keputusan tanpa Al--Quran itulah "manusia binatang"...!!
    See more
    23 July at 11:37 ·
  • Adam Mqsb
    ambo pong nok ikut jugok puok-puok MQTK tak solat jenazah mereka yang tak ikut/tiada rujukan Al-Qadim, istikharah Al-Quran dan hanya ikut akal/otak/pemikiran/lintasan semata-mata dalam hidup ini. Memang itulah golongan paling celaka...makin... solat pun mereka akan dapat makin banyak bala penyakit jasad...kikiki...Hajaral Aswad tolak/tak boleh sentuh pulak tu....padan muka...kemudian tunggu mampuss...tobat ambo tak solat mayat gitu, macam geng Bani Hasyim MQTK gak...!!!

    Memang benar akan jadi satu bala musibah kepada kita jika turut hadiri majlis kematian mereka, sebab itu mutlak larangan AL-Quran.

    Terima kasih semua pimpinan MQTK yang wasiatkan kepada kaami 22 buaah kitab muktabr Aqidah Raja-Raja Melayu tersebut.moga Allah ampuni kita semua.amin.
    See more
    58 minutes ago ·
     
  • BobspekRockers AlKubra amin ya Rabal'alamin.. musuh2 Allah itu apabila dibacakan ALQURAN kepada mereka; maka mereka menentang dengan sombong!!!
    43 minutes ago ·
Abu Nawas
Islam 72 itu adalah Islam celaka kata arwah ayahku. jangan sekali-kali mu bergaul dengan mereka dan bawa balik ke rumah adik-adik mu yang ramai ini. Mereka akan "Makan" semua adik-adikmu sebagaimana serigala menerkam kambing.


Sejak itu aku diajar bagaimana untuk membenci golongan ahli neraka 72 puak yang enggan belajar/malas memahami Ilmu fardhu ain Tauhid, fekah dan tasauf dan selalu memonteng kelas oleh Hj. Zainal di Masjid kerawang setiap jumaat dan sabtu itu. Yang perempuan akan jadi ibu nusyuz dan yang lelakinya akan jadi suami dayus...mu tengoklah nanti...!! pesan arwah.

Benar kata kata arwah ayahku, mereka yang pemalas itu akhirnya ditimpa pelbagai bala musibah penyakit jasad hidup penuh bermasalah dan akhirnya meninggal dunia di usia muda dalam laknatullah/tanpa syahadah...semua nya lebih muda dari arwah ayahku.

Sejak itu, ibunda hanya mahu yang diterima oleh Hajaral Aswad sahaja boleh diterima sebagai sahabat handaiku dunia akhirat dan layak di bawa balik kerumahnya, tanpa kira tua muda lelaki perempuan Bani Hasyim atau bukan.

Cikgu Zaem Zainal Abidin(Pasir Puteh) antara sahabatku yang mula-mula menyahut seruan ibundaku itu dan akhirnya beliau diterima oleh hajaral aswad...dan sahih inilah salah seorang sahabat dunia akhiratku..amin.

Sesiapa yang telah ditolak oleh beliau, demi Allah dan RasulNya akan kutolak, akan kusumpah, maki, kutuk, laknat, satiq 70 kali ganda..!!

Ya Rabbi, hampirkanlah kepadaku ahli husnul khotimahMu..313 orang sahabat pengiring jenazahku itu.aku amat menyintai mereka sebagaimana aku menyintai darah daging dan nyawaku ku sendiri. Dan hindarilah dariku selain dari mereka itu selama hidup di dunia ini. amin.
See more

4 hours ago · · 1 personLoading... 

BobspekRockers AlKubra Islam 72 tu mati dalam MUNAFIK.. Haram solat mayatnya dan haram berdiri di tepi kuburnya.. Munafik ni .. pura2 yakin dgn jalanan Islam tetapi tiada BUKTI dari Allah.. tapi MQTK alhamdulillah.. mempunyai QURAN QADIM sebagai 'BUKTI DARI ALLAH'.. InsyaAllah..

  • Ahmad Taufiq
    فَلَمۡ تَقۡتُلُوهُمۡ وَلَـٰكِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُمۡ‌ۚ وَمَا رَمَيۡتَ إِذۡ رَمَيۡتَ وَلَـٰكِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ‌ۚ وَلِيُبۡلِىَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ مِنۡهُ بَلَآءً حَسَنًا‌ۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ۬ (١٧)
    “Maka bukanlah kamu yang membunuh mere......ka, akan tetapi Allah jualah yang menyebabkan pembunuhan mereka dan bukanlah engkau (wahai Muhammad) yang melempar ketika engkau melempar, akan tetapi bukan kamu yang melempar, tapi Allah lah (yang menganugerahkan kemampuan sehingga) kamu mahu melemparnya.” (Al Anfal : 17)

Sungguh, ayat-ayat al-Quran merupakan benang yang membentuk tenunan kehidupan Muslim, serta benang yang menjadi rajutan jiwanya. Kerana itu seringkali pada saat Al Quran berbicara tentang satu persoalan menyangkut sesuatu aspek tertentu, tiba-tiba ayat lain muncul berbicara tentang aspek lain yang secara sepintas lalu terkesan tidak saling berhubungkait.

Tetapi, bagi orang yang tekun mempelajarinya, dia akan menemui keserasian hubungan yang amat mengkagumkan, samaada dengan keserasian hubungan yang memadukan gejolak dan bisikan-bisikan hati manusia, sehingga pada akhirnya aspek yang tadinya kucar kacir, menjadi terangkai dan terpadu indah, bagai kalung mutiara yang tidak diketahui dimana hujung pangkalnya. Salah satu tujuan Al Quran memilih sistem demikian, adalah untuk mengingatkan manusia-Khususnya kaum muslimin-muslimat bahawa ajaran-ajaran al Quran adalah satu kesatruan terpadu yang tidak dapat dipisahkan.

Ini jelas berlaku kepada umat manusia yang kurang dalam mendalami Ilmu pengetahuan, cuba mempertikaikan malah ada yang merasa akan keraguannya dengan mengatakan ayat itu, ayat ini tidak ada kaitan langsung dengan apa yanhg dibicarakan sedsangakan mereka tidak memahami missal-misal perbandingan yang jelas berulang-ulang kali Allah cuba menyatakan didalam firman-firmanNya demi untuk mermbuka minda, hatiu dan fikiran umat manusia agar mereka faham dan mengerti.

Sesetengahnya pulak mengatakan apa yang diberitakan berkucar kacir tidak relevan, tidak bertepatan dengan apa yang dibicarakan, tidak professioanal, tidak menunjukkan contoh dan tauladan yang baik dalam aspek penulisan sebagai seorang penulis yang professional dan sebagainya. Dan inilah yang terjadi saat ini. Sebenarnya itulah hikmah yang dikatakan Mutiara (al Quran).

Keharaman makanan tertentu seperti khinzir, ancaman terhadap yang enggan menyebarluaskan pengetahuan, anjuran bersedekah, kewajiban menegakkan hukum, wasiat sebelum mati, kewajiban puasa, hubungan suami isteri, dikemukakan didalam Al Qura secara berurut walu pun pendek, singkap, namun jelas walau sepatah perkataan sekalipun jelas menunjukkan satu penjelasan yang cukup besar dan bermunafaat. Lihat saja dalam surah Al Baqarah, Megapa demikian? Mengapa terkesan? Mengapa Allah mengatakah dalam firmanNya: “Ikutlah Al Quran dan Al Sunnah?”

Jawapannya adalah: “Al Quran menghendakki agar umatnya melaksanakan ajaran secara terpadu.”

Bukankah khinzir lebih dianjurkan untuk dihindari daripada keengganan menyebarluaskan Ilmu. Bersedekah tidak pula lebih penting daripada menegakkan hukum dan keadilan. Walaupun sebelum mati dan menunaikannya tidak kalah daripada berpuasa dibulan ramadhan. Puasa dan Ibadah lainnya tidak boleh menjadikan seseorang lupa pada keperluan jasmaniahnya, walaupun itu adalah hubungan suami isteri. Demikinanlah diperlihatkan kepada kita betapa perpaduan ajaran-ajaranNya.

Al Quran menempuh belbagai cara untuk membawa manusia kepada kesempurnaan kemanusiaanya dengan mengemukakan kisah factual atau simbolik. Kitab suci Al Quran tidak segan silu mengisahkan “kelemahan manusiawi” namun itu digambarkan dengan kalimah indah lagi sopan tanpa perlu bertepuk tangan, atau membangkitkan potensi negatif, tetapi untuk menggariskan akibat buruk kelemahan itu, atau menggambarkan saat kesedaran manusia menghadapi godaan nafsu dan syaitan.insyaAllah...

salam sejahtera

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Video Ahlulbait Melayu Bar

Loading...

MQTK Bahagian Agama & Kaunseling [BAKA PDRM] BUKIT AMAN MALAYSIA

KERJASAMA MQTK_QSI Bersama Unit BAKA PDRM Bukit Aman
MQTK_ISTAC/IIUM 7 feb 2011M

Video: MENITI TITIAN USANG-AMY SEARCH & MQTK 2011

VIDEO MQTK ................ KEMBARA DI TANAH GERSANG

My Blog List

PERTUBUHAN PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN MQTK 1909M

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN
Panji-Panji Hitam Diambil dari bendera asal negeri Kelantan DarulNaim sebelum ditukar oleh kerajaan Kelantan pada tahun 1909M. Di masa bendera Panji-Panji Hitam ini dikibarkan, hukum HUDUD dijalankan sehingga pada masa era pasca penjajahan. Bendera ini berimejkan seekor anjing yang bernama KITMIR iaitu antara anjing-anjing yang dimasukkan ke Syurga. Anjing Kitmir ini telah menjaga pintu gua tempat dimana pemuda ArRakim AshabulKhafi telah ditidurkan Allah selama 309 tahun. MasyaAllah!! Riwayatnya anjing ini akan kembali untuk membantu nabi Isa putera Maryam untuk membunuh Dajjal Laknatullah bersama-sama AshabulKhafi dan Imam Mahdi. "Di akhir zaman, kaum kerabatku akan diinjak-injak dan dihina-hina sehinggalah datang stu kaum dari sebelah timur yang akan menegakkan Panji-Panji Hitam; Itulah Pemuda Bani Tamin". Dan Pemuda ini akan menyerahkan kekuasaan kepada Imam yang sebenar iaitu Imam Mahdi setelah kerajaannya kuat. Pemuda ini merupakan seorang anak raja yang zuhud dari keturunan Rasulullah SAW bernasabkan syd. Hussein rd. Kalimah khat pada bendera hitam itu pula adalah sepotong ayat alQuran yang bermaksud 'Pertolongan Allah' atau Nasrumminallah'. Manakala perkataan Kelantan tertulis pada ekornya sebagai simbol wilayah.

About Me

My photo
Madina, Saudi Arabia, Israel
Raja-Raja Melayu adalah Ahlulbait. Nak mengenal AhlulBait perlu mengenal Raja-Raja Melayu; Dan nak mengenal Raja-Raja Melayu perlu kenal orang Melayu dahulu.

HISTORY IS MY IDENTITY

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
by BobspekRockers AlKubra on Wednesday, 01 September 2010 at 09:16

MISTAKEN IDENTITY:

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

"Jika mereka meletakkan Matahari di tangan kanan saya dan Bulan di tangan kiri saya, supaya saya meninggalkan usaha saya ini, TIDAK AKAN SAYA TINGGAL-kan! Sehinggalah Wahyu Allah (A Statement of Truth) mengatasi segala-galanya".... zZ

SEJARAH AHLULBAIT MELAYU: TITIHAN YM SYED HUSSEIN JAMADILKUBRA NUSANTARA

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing>> .. Any matters raised, I would like to say that the Islamic Empire ruled for 500 years was actually Islam that killed my ancestor, namely Saidina Hussain rd. (Grandson of the Prophet Muhammad SAW) in Karbala until the descent I had to hide in Iran (Persian Zoroaster-)-Hadramaut (Allawiyyin-Suffiyyah) and finally to Gujarati [(Delhi Sultanate-Sultan Ahmad Jalal AlAkhbar (Zoroastarian+Monghul)] > and the final Kingdom is PATTANI or Nusantara or 'The Land's of Malay'/Jawiyun...

Al-Jawiyun nama gelarannya, Tanah jawi tempat asalnya. Kemuncak zaman keagungan di abad ke 13.

and than The Last ZORRO (MQTK laa..!! http://bobspek.blogspot.com/search/label/HISTORY%20OF%20THE%20MASK%20OF%20ZORRO%20IN%20MALAY) zappP_____zZ .. InsyaAllah..

Then The Sultanate get 14 offspring of siblings and 7 to the East [(Federated Malay-Monarchy (YM Syed Hussein JamadilKubra Nusantara 1350M)] and 7 more people living in the continent of India (India-Pakistan-Afghanistan), two streams of Islam distinguishes this continent with the Islamic Middle East or Islamic Modern hybrids or Islamic or any name in Islam, but conditions still have 73 Islamic groups, but split up Resurrection.

Ahlulbayt for hunting and is killed by the Muslims themselves who do not like the direction that God's love in Ahlulbayt. Then Ahlulbayt killed and hated until now. Because Islam is the belief that elected caliph of Ahlulbayt. Those murderers saidina Hussein (Grandson of the Prophet Muhammad ) this is the hadith that rotate (Words by Prophet Muhammad SAW) and said it was the basis of Islam. This problem should be resolved by our IMAM.. (last task given)!

3:33 Allah chose Adam, Noah, Abraham Family (Ahlulbayt) and Imran Family (Jew and Christian) than from other nations in his day; as a descendant of a descendant of the other. "

61:4. O you who believe! Be you helpers of Allâh as said 'Iesa (Jesus), son of Maryam (Mary), to Al­Hawârîûn (the disciples): "Who are my helpers (in the Cause) of Allâh?" Al­Hawârîeen (the disciples) said: "We are Allâh's helpers" (i.e. we will strive in His Cause!). Then a group of the Children of Israel believed and a group disbelieved. So We gave power to those who believed against their enemies, and they became the uppermost.

>>>>

Keliru Abraham ke Ibrahim? Musa ke Moses? Haurn ke Aron? Ishak ke Isaac? Muhammad ke Ahmad? Isa ke Jesus? dan yang mana satu jantannya dan yang mana betinanya?..hahaha..

Tidak Kami tinggalkan melainkan tertulis dalam KITAB yang NYATA sebelum peristiwa itu berlaku; supaya kamu tidak bersedih hati di atas apa yang luput daripada kamu dan tidak terlalu bersukacita di atas apa yang telah Kami kurniakan pada kamu." (alquran)

slmkum

King's of The Los Kingdom/.. zapp___zZ The Last ZORRO 1909M/BobspekRockers alKubra/Azurri68...

>>

.Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>

'PERISTIWA TRAGEDI KAIN CINDAI' -DYMM Sultan Kelantan, SULTAN MUHAMMAD KE V dari titihan Raja Long Yunus, yang mana Raja Long Yunus telah dilantik oleh datuknendaku Tengku Sri Maharaja Datuk Perdana Menteri LONG GAFFAR (1576M) menjadi Sultan Kelantan dan dipanggil 'Pemerintahan Raja Dua Bersaudara'. Dalam "Tragedi Kain Cindai' itu, Raja Long Gaffar telah membunuh Sultan Kelantan di masa itu, iaitu Raja Long Pandak dan menukar Sultan baru (Raja Long Yunus). Kemudian Datuknendaku membuat pemerintahan HUDUD YANG PERTAMA DI KELANTAN dan berpusat di pondok LIMBAT; Wasiat Raja Long Gaffar pada Raja Long Yunus; "ADIK! KAMU DUDUK DALAM ISTANA, BIAR ABE PEGANG RAKYAT"

>>

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>> Warisan Siti Qantura-Nabi Ibrahim (Yunnan) adalah Puteri yang ketiga bernama Puteri Linang Cahaya; yang berkahwin akan dia dengan Ketua Wali 7 di Nusantara, Syed Hussien JamadilKubra @ Jamaluddin AlAkhbar @ salasilah alKubra, dari kerajaan kesultanan Delhi/Deccan (Zoroaster-Monghul-Ahlulbait); yang BERWASIAT KEPADA ZURIATNYA SUPAYA, 'JANGAN MAKAN IKAN KEKACANG'..!! Maka dari keturunan keduanya lahirlah Syed Ali Nurul Alam (Empayar PATTANI) Yang juga digelar Sultan Qumbul atau Patih Gajah Mada, Merupakan moyang kepada Wali Songo yang ternama itu. Dari keturunan keduanyakah akan lahirnya Bani Tamim itu? Yang disebut 'PEMBANTU AL-MAHDI DI AKHIR ZAMAN'...??!! yang mana akhirnya Bani Tamim akan menyerahkan kekuasaannya pada seseorang yang digelar AL HASYIMI .... wallah'hualam..

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

KISAH SYAIDINA HASSAN RD DENGAN KHALIFAH MUAWWIYYAH

Suatu hari, ketika berdebat dengan Muawiyyah (Penulis Wahyu zaman Nabi iaitu bapa kepada Yazid Laknatullah), maka nenda kita Syaidina Hassan telah berkata:

"Wahai Muawiyyah! Bagaimana kami harus mengikut kamu di dunia ini sedangkan kami adalah KHALIFAH kamu di akhirat. Dan bagaimana kami perlu mengikut kamu di dunia ini sedangkan kamulah yang perlu mengikut kami di akhirat nanti".

______________________________

KATA-KATA SYAIDINA HUSSEIN rd:

"Kalaulah Tidak kerana aku mahukan RAHMAT ALLAH (alquran) tersebar di antara kalian, nescaya aku tidak akan berbicara dengan kalian semua"

BookGlobal.Net

Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq) .....
>>>>>>> >>>>>>>

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK

(for Malay language only)

*******

*******

b>

http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

*

**

"ALIF MIM TA -ALIF MIM TA"