widgets

DAN AKU DARI QURAISY..

DAN AKU DARI QURAISY..
RAMPAS PALESTINE "2013 .. says: INSYAALLAH.. TUHANKU PASTI AKAN MENOLONGKU..

MQTK

mqtk PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN
DATUK SYED KADOK KELANTAN (MQTK)
widgeo.net

CONTENT:

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingImage Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Saturday, March 12, 2011

MQTK MOU PUSTAKA SYUHADA

Dan ahlul-bait itu sentiasa dengan Al-Quran.(itu umpama ubat/drug/dadah mereka)

INFO TERKINI:

MOU ANTARA MQTK DAN PUSTAKA SYUHADA SDN. BHD. (16/2/2011) UNTUK PROJEK PENGALIH-BAHASA KITAB-KITAB KE 49 NEGARA DUNIA DAN PENGEDARAN KITAB PATI RAHSIA SEBANYAK KEUNTUNGAN PEMBAHAGIAN 50:50 TELAH DITANDATANGANI DI PEJABAT PUSTAKA SYUHADA ANTARA WAKIL DATUK BIJI SURA MQTK YM CHE KHAIRUDY BUDIMAN BIN HJ.CHE SHAARI DENGAN PENGARAH URUSAN SDN.BHD. -Kuala Lumpur) YM TUAN HJ. HAMZAH BIN HAJI OSMAN DENGAN KERTAS-KERJA PROJEK BERNILAI RM 21 BILLION.


(CONTRACT VALUE: RM Dua Puluh Satu Bilion Ringgit Malaysia Sahaja.)

 (RUJUKAN SEMUA BANI HASYIM KERABAT MQTK SEJAK 1756M)http://www.facebook.com/?ref=home#!/topic.php?uid=110493762338145&topic=43
AMARAN PERTUBUHAN BERDAFTAR DENGAN RAJA-RAJA MELAYU DAN KERAJAAN 1 MALAYSIA..!!
1. Hindarilah sesiapa sahaja yang telah menolak mana-mana dari kitab rujukan Raja-Raja Melayu ini walaupun ianya karib kerabat.  Ada segelintir golongan kecewa, selain Bani Hasyim dari kelompok kecil "Kerabat Long Pandak"(Sultan Kelantan yang dibunuh, Tragedi Kain Cindai Kelantan 1756M) yang sentiasa menanti kehancuran besar keluarga Bani Hasyim Istana Kelantan ini di era 1700-1900 hingga terpaksa ditubuhkan skuad khas di dalam PKLGK. Sumpah berkorban nyawa demi Istana wajib dilafaz, bertulis, berdaftar dan boleh dikerah bila-bila masa oleh Istana/Sultan ke atas semua kerabat, untuk memerangi golongan itu (munafiq/sipitung/duri dalam daging/dedalu).
2. Dan di era 1900-2000 wujud pula pelbagai  kelompok melayu yang berjaya dihasut agar turut memusuhi seluruh kerabat Istana Bani Hasyim ini dan cuba mengharamkan seluruh pengaruh kitab nenek moyangnya sebagaimana kerajaan Budhha Siam di era nenek moyang MQTK di Istana Pattani dulu dan awal 1800M sewaktu pemerintahan Long Seri sehinggalah 1946 dengan terkarangnya "Kitab Pati Rahsia" oleh Datuk Perdana, ayahanda kepada pengasas perlembagaan "Tanah Melayu" dan UMNO 1946, Tan Sri Nik Ahmad Kamil(1909-1977-bekas Speaker Dewan Negara & Menteri Besar Kelantan).
3. Setakat ini pihak kerajaan Malaysia masih mampu menghapuskan unsur-unsur tersebut dengan cara paling berkesan, iaitu meningkatkan tahap penguasaan ilmu/pendidikan rakyat dan menjadikan negara sebagai hub pendidikan pelbagai ilmu untuk pasaran antarabangsa. Dengan itu golongan bodoh, degil atau lemah IQ  tetapi bernafsu besar, dengan sendiri kehilangan pengaruh dan tidak dapat meperbodohkan lebih ramai rakyat untuk pribadi mereka, bukan untuk kepentingan organisasi Allah dan RasulNya. 
4. 400 jam Isi kitab tersebut adalah hujjah  disiapkan oleh Tan Sri Nik Ahmad Kamil  dan semua 40 orang penasihatnya waktu itu dari Istana Majapahit II(Kelantan), untuk memasukkan "5 Panca Seri Empayar Islam Majapahit II-HM Cik Siti Wan Kembang 1350M" sebagai Rukun Pertama negara "Believe in God",/Kepercayaan Kepada Tuhan(Jika ada yang cuba membangkang-namun tiada yang bangkang) sebelum ianya dimasukkan sebagai yang pertama dari 5 rukun wajib bagi seluruh yang mengaku rakyat kepada Raja-Raja Melayu dan menukar nama Tanah Melayu kepada Malaysia 1963(disahkan selamat dari semua sudut undang-undang, ditukar identiti nama "Tanah Melayu", bila telah dipersetujui dengan 5 rukun itu - Raja Selamat/Save The King kerana semua Raja Melayu adalah  sahih darah/zuriat/keturunan Rasulullah SAW yang wajib dipelihara atu disebut "HURUMAT ALLAH"/Pembina & Penjaga Ka'abah di dalam kitab-kitab hadis). Kedurhakaan kepada "RAJA" dan keturunananya boleh menyebabkan tertolak di Ka'abah(bagi yang Islam), walau Raja tersebut ditakdirkan bukan alim sekalipun dan boleh menyebabkan "Tragedi Amuk"(istilah mencerminkan sifat semulajdi bangsa melayu yang sukar dihurai secara saintifik oleh pakar-pakar jiwa, kesanggupan dan kebanggan menumpahkan darah  tanpa dibayar, apabila RAJA mereka dicabar dan istilah "AMUK" ini paling digeruni oleh bangsa asing/pendatang sejak berkurun..!!).
5. Seluruh/sebahagian rujukan sulit PENGASAS NEGARA ini diharamkan kepada rakyat umum sejak sekian lama(kecuali pemegang darjah Istana tertentu dengan pemilihan teramat rapi/teliti lebih 40 penasihat Istana - Kelantan ada gelaran Istana "Datuk Kaya Perba" untuk mufti dan beberapa pemegang Tun atau Tan Sri, biasanya Penglima Tentera, Ketua Polis, JUSA A atas kehendak "Sultan") kerana boleh memberi ruang kepada "Rampasan Kuasa" dan menggugat kententeraman awam jika institusi keselamatan tidak diperkuatkan terlebih dahulu(PDRM & ATM) oleh pihak Istana. Dan apabila anggota PDRM telah melebihi 100,000 orang, di seluruh negara(diyakini berada di segenap tempat yang ada rakyat kepada Raja Melayu) semua ilmu ini diizinkan untuk didedah.
6. Namun disebabkan natijah kejahilan meningkatnya lebih setengah juta anak zina,  dan pelbagai kes telah diduga, pihak Istana tiada pilihan kecuali memaksa seluruh rakyat turut memahami semua ilmu-ilmu khalifah Allah dan pegangan ahli-ahli syurga tanpa hisab ini(Mukmin - Islam sebenar dari 73 puak..!!) yang biasanya hanya dipaksa di dalam Istana/Kerabatnya(diwajibkan sebelum kahwin kepada seluruh nenek moyang Bani Hasyim PKLGK & MQTK sejak bertus tahun).
7. Terima kasih kepada Ybhg. Prof Dr. Muhammad Uthman El-Muhammady dan pihak ISTAC/IIUM, ahli Mensa(Alumni Nulli Secundus-Machang Bandar Ilmu, University Al-Azhar dan semua Alumni SBP Malaysia sekutunya), Istana/PKLGK, KDN/JAKIM, Baka-PDRM, MUFTI, yang telah mengesahkan keaslian mutu semua kitab-kitab ini yang asalnya hanya berada di dalam Istana dan Pejabat manusia-manusia seperti Tan Sri Nik Ahmad Kamil, yang dikeluarkan dari khazanah Istana Raja-Raja Melayu(bukan oleh organisasi parti-Agama /Wali Hakim dipegang oleh Raja, bukan Perdana Menteri di Negara Majmuk dengan Raja Berperlembagaan Islam seperti Malaysia ini), dengan kelulusan, keizinan dan arahan Pihak Pertubuhan Kerabat Long Gaffar Kelantan(Pertubuhan "Hanya kerabat Bani Hasyim" pertama berdaftar di Malaysia), untuk tatapan lebih 40 juta darah Bani Hasyim dan lebih 300 juta umat Islam  di Asia Tenggara(versi Melayu) - rakyat umum sejak 1985.
8. Justeru, kesimpulan yang wajib difahami  oleh semua adalah, yang menolak seluruh atau mana-mana kitab di atas, mutlak musuh nenek moyang kami Raja-Raja Melayu Pemegang Wasiat Bani Hasyim ini(termasuk Kitab Pati Rahsia) dan wajib dihapuskan oleh kami, atau  yang akan  bersekutu cuba menghapuskan kami dari muka bumi ini sejak beratus tahun,(MUNAFIQ) dan kami  bagi pihak Kerajaan Malaysia, memilih untuk membuat persiapan berdepan dengan mereka di abad ini...!! (bukan melarikan diri..!!). MQTK memberi ganjaran istimewa kepada anda, jika anda boleh membawa hanya seorang yang telah sahih/terbukti telah memperlekeh /menolak semua/sebahagian kitab-kitab tersebut.(dari yang Islam - bukan orang kafir).
(D1-MQTK dan beberapa ahli Mensa terdahulu sebenarnya hanya terjemah ke rumi semua yang jawi dalam pondok dan sebar keluar khusus untuk MELAYU..!!) 
YDP. MQTK
B/P D1-MQTK
(GENG 13 - KDN/1088-09-kel)
Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq)

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK 

 (for Malay language only) 

KITAB RUJUKAN LENGKAP RAJA-RAJA MELAYU DARAH BANI HASYIM INI BOLEH DIDAPATI DI SEMUA KEDAI BUKU UTAMA SELURUH NEGARA DAN DISAHKAN OLEH SEMUA PIHAK BERKUASA AGAMA SEMASA UNTUK DIDEDAHKAN KEPADA UMUM.(TAHUN DAN ASAL KITAB)

 

 

 

 

  http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MQTK Bahagian Agama & Kaunseling [BAKA PDRM] BUKIT AMAN MALAYSIA

KERJASAMA MQTK_QSI Bersama Unit BAKA PDRM Bukit Aman
MQTK_ISTAC/IIUM 7 feb 2011M

Video: MENITI TITIAN USANG-AMY SEARCH & MQTK 2011

VIDEO MQTK ................ KEMBARA DI TANAH GERSANG

My Blog List

PERTUBUHAN PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN MQTK 1909M

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN
Panji-Panji Hitam Diambil dari bendera asal negeri Kelantan DarulNaim sebelum ditukar oleh kerajaan Kelantan pada tahun 1909M. Di masa bendera Panji-Panji Hitam ini dikibarkan, hukum HUDUD dijalankan sehingga pada masa era pasca penjajahan. Bendera ini berimejkan seekor anjing yang bernama KITMIR iaitu antara anjing-anjing yang dimasukkan ke Syurga. Anjing Kitmir ini telah menjaga pintu gua tempat dimana pemuda ArRakim AshabulKhafi telah ditidurkan Allah selama 309 tahun. MasyaAllah!! Riwayatnya anjing ini akan kembali untuk membantu nabi Isa putera Maryam untuk membunuh Dajjal Laknatullah bersama-sama AshabulKhafi dan Imam Mahdi. "Di akhir zaman, kaum kerabatku akan diinjak-injak dan dihina-hina sehinggalah datang stu kaum dari sebelah timur yang akan menegakkan Panji-Panji Hitam; Itulah Pemuda Bani Tamin". Dan Pemuda ini akan menyerahkan kekuasaan kepada Imam yang sebenar iaitu Imam Mahdi setelah kerajaannya kuat. Pemuda ini merupakan seorang anak raja yang zuhud dari keturunan Rasulullah SAW bernasabkan syd. Hussein rd. Kalimah khat pada bendera hitam itu pula adalah sepotong ayat alQuran yang bermaksud 'Pertolongan Allah' atau Nasrumminallah'. Manakala perkataan Kelantan tertulis pada ekornya sebagai simbol wilayah.

About Me

My photo
Madina, Saudi Arabia, Israel
Raja-Raja Melayu adalah Ahlulbait. Nak mengenal AhlulBait perlu mengenal Raja-Raja Melayu; Dan nak mengenal Raja-Raja Melayu perlu kenal orang Melayu dahulu.

HISTORY IS MY IDENTITY

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
by BobspekRockers AlKubra on Wednesday, 01 September 2010 at 09:16

MISTAKEN IDENTITY:

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

"Jika mereka meletakkan Matahari di tangan kanan saya dan Bulan di tangan kiri saya, supaya saya meninggalkan usaha saya ini, TIDAK AKAN SAYA TINGGAL-kan! Sehinggalah Wahyu Allah (A Statement of Truth) mengatasi segala-galanya".... zZ

SEJARAH AHLULBAIT MELAYU: TITIHAN YM SYED HUSSEIN JAMADILKUBRA NUSANTARA

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing>> .. Any matters raised, I would like to say that the Islamic Empire ruled for 500 years was actually Islam that killed my ancestor, namely Saidina Hussain rd. (Grandson of the Prophet Muhammad SAW) in Karbala until the descent I had to hide in Iran (Persian Zoroaster-)-Hadramaut (Allawiyyin-Suffiyyah) and finally to Gujarati [(Delhi Sultanate-Sultan Ahmad Jalal AlAkhbar (Zoroastarian+Monghul)] > and the final Kingdom is PATTANI or Nusantara or 'The Land's of Malay'/Jawiyun...

Al-Jawiyun nama gelarannya, Tanah jawi tempat asalnya. Kemuncak zaman keagungan di abad ke 13.

and than The Last ZORRO (MQTK laa..!! http://bobspek.blogspot.com/search/label/HISTORY%20OF%20THE%20MASK%20OF%20ZORRO%20IN%20MALAY) zappP_____zZ .. InsyaAllah..

Then The Sultanate get 14 offspring of siblings and 7 to the East [(Federated Malay-Monarchy (YM Syed Hussein JamadilKubra Nusantara 1350M)] and 7 more people living in the continent of India (India-Pakistan-Afghanistan), two streams of Islam distinguishes this continent with the Islamic Middle East or Islamic Modern hybrids or Islamic or any name in Islam, but conditions still have 73 Islamic groups, but split up Resurrection.

Ahlulbayt for hunting and is killed by the Muslims themselves who do not like the direction that God's love in Ahlulbayt. Then Ahlulbayt killed and hated until now. Because Islam is the belief that elected caliph of Ahlulbayt. Those murderers saidina Hussein (Grandson of the Prophet Muhammad ) this is the hadith that rotate (Words by Prophet Muhammad SAW) and said it was the basis of Islam. This problem should be resolved by our IMAM.. (last task given)!

3:33 Allah chose Adam, Noah, Abraham Family (Ahlulbayt) and Imran Family (Jew and Christian) than from other nations in his day; as a descendant of a descendant of the other. "

61:4. O you who believe! Be you helpers of Allâh as said 'Iesa (Jesus), son of Maryam (Mary), to Al­Hawârîûn (the disciples): "Who are my helpers (in the Cause) of Allâh?" Al­Hawârîeen (the disciples) said: "We are Allâh's helpers" (i.e. we will strive in His Cause!). Then a group of the Children of Israel believed and a group disbelieved. So We gave power to those who believed against their enemies, and they became the uppermost.

>>>>

Keliru Abraham ke Ibrahim? Musa ke Moses? Haurn ke Aron? Ishak ke Isaac? Muhammad ke Ahmad? Isa ke Jesus? dan yang mana satu jantannya dan yang mana betinanya?..hahaha..

Tidak Kami tinggalkan melainkan tertulis dalam KITAB yang NYATA sebelum peristiwa itu berlaku; supaya kamu tidak bersedih hati di atas apa yang luput daripada kamu dan tidak terlalu bersukacita di atas apa yang telah Kami kurniakan pada kamu." (alquran)

slmkum

King's of The Los Kingdom/.. zapp___zZ The Last ZORRO 1909M/BobspekRockers alKubra/Azurri68...

>>

.Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>

'PERISTIWA TRAGEDI KAIN CINDAI' -DYMM Sultan Kelantan, SULTAN MUHAMMAD KE V dari titihan Raja Long Yunus, yang mana Raja Long Yunus telah dilantik oleh datuknendaku Tengku Sri Maharaja Datuk Perdana Menteri LONG GAFFAR (1576M) menjadi Sultan Kelantan dan dipanggil 'Pemerintahan Raja Dua Bersaudara'. Dalam "Tragedi Kain Cindai' itu, Raja Long Gaffar telah membunuh Sultan Kelantan di masa itu, iaitu Raja Long Pandak dan menukar Sultan baru (Raja Long Yunus). Kemudian Datuknendaku membuat pemerintahan HUDUD YANG PERTAMA DI KELANTAN dan berpusat di pondok LIMBAT; Wasiat Raja Long Gaffar pada Raja Long Yunus; "ADIK! KAMU DUDUK DALAM ISTANA, BIAR ABE PEGANG RAKYAT"

>>

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>> Warisan Siti Qantura-Nabi Ibrahim (Yunnan) adalah Puteri yang ketiga bernama Puteri Linang Cahaya; yang berkahwin akan dia dengan Ketua Wali 7 di Nusantara, Syed Hussien JamadilKubra @ Jamaluddin AlAkhbar @ salasilah alKubra, dari kerajaan kesultanan Delhi/Deccan (Zoroaster-Monghul-Ahlulbait); yang BERWASIAT KEPADA ZURIATNYA SUPAYA, 'JANGAN MAKAN IKAN KEKACANG'..!! Maka dari keturunan keduanya lahirlah Syed Ali Nurul Alam (Empayar PATTANI) Yang juga digelar Sultan Qumbul atau Patih Gajah Mada, Merupakan moyang kepada Wali Songo yang ternama itu. Dari keturunan keduanyakah akan lahirnya Bani Tamim itu? Yang disebut 'PEMBANTU AL-MAHDI DI AKHIR ZAMAN'...??!! yang mana akhirnya Bani Tamim akan menyerahkan kekuasaannya pada seseorang yang digelar AL HASYIMI .... wallah'hualam..

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

KISAH SYAIDINA HASSAN RD DENGAN KHALIFAH MUAWWIYYAH

Suatu hari, ketika berdebat dengan Muawiyyah (Penulis Wahyu zaman Nabi iaitu bapa kepada Yazid Laknatullah), maka nenda kita Syaidina Hassan telah berkata:

"Wahai Muawiyyah! Bagaimana kami harus mengikut kamu di dunia ini sedangkan kami adalah KHALIFAH kamu di akhirat. Dan bagaimana kami perlu mengikut kamu di dunia ini sedangkan kamulah yang perlu mengikut kami di akhirat nanti".

______________________________

KATA-KATA SYAIDINA HUSSEIN rd:

"Kalaulah Tidak kerana aku mahukan RAHMAT ALLAH (alquran) tersebar di antara kalian, nescaya aku tidak akan berbicara dengan kalian semua"

BookGlobal.Net

Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq) .....
>>>>>>> >>>>>>>

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK

(for Malay language only)

*******

*******

b>

http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

*

**

"ALIF MIM TA -ALIF MIM TA"