widgets

DAN AKU DARI QURAISY..

DAN AKU DARI QURAISY..
RAMPAS PALESTINE "2013 .. says: INSYAALLAH.. TUHANKU PASTI AKAN MENOLONGKU..

MQTK

mqtk PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN
DATUK SYED KADOK KELANTAN (MQTK)
widgeo.net

CONTENT:

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingImage Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Thursday, March 24, 2011

MOU MQTK DENGAN TUAN HAJI RAHMAT MAHDAN (PERCETAKAN SAUFI)

PUSAT PENGUMPULAN DAN PELUPUSAN AYAT-AYAT SUCI ALQURAN CHERAS BATU 10 
 (Sebelah Masjid alKariaah Cheras)

 YM NIK SAIDINAL UMAR (S/U AGONG MQTK) 
Bergambar mesra dengan YM Tn. HJ. RAHMAT MAHDAN (CEO PERCETAKAN SAUFI) dan 
bro BOBSPEK dalam projek PELUPUSAN ALQURAN LAMA

alhamdulillah.. 

Rabu 23/3/2011 Bobspek (MQTK-BAKA PDRM), YM Nik Saidinal Umar (S/u Agong MQTK) & YM Datuk Biji Sura MQTK telah mengadakan MOU dengan Tn. Hj. Rahmat bin Mahdan, Pemilik Syarikat Penerbitan Saufi dan melawat kilang pembakaran PELUPUSAN ALQURAN DI Cheras Bt.10. Tuan Hj. Rahmat Mahdan adalah owner dan PIONEER di Malaysia pada projek pelupusan alQuran lama ini. Beliau bersetuju untuk menerbitkan alQuran Tafsir atas nama MQTK dgn logo, label, sejarah Nabi Adam, Nabi Ibrahim, Muhammad SAW, Sejarah Saidina Hussein,  Sejarah Syed Hussein JamadilKubra Nusantara. Sejarah Raja Muda Reman Long Gaffar & sejarah Pengasas MQTK  (Tok Kadok V- Tn. Hj. Nik Lah Hj.Nik Mat) dan biodata MQTK,.. 


 DEBU ALQURAN MENGGUNAKAN KAEDAH INI AKAN MENGHASILKAN KUALITI GRED A YANG BERUPA ABUK PUTIH (Gambar Kanan); 
Gambar kiri (Hitam)  adalah mengikut kaeah proses sebelum ini oleh oranglain
-Debu Putih ini dihantar ke Bermuda Triangle

 KEADAAN ALQURAN LAMA SETELAH MELALUI PROSES MESIN PENCINCANG DAN AKAN DIMASUKKAN KE DALAM TROLI UNTUK KE OVEN PEMBAKARAN

 APABILA DICAIRKAN MENJADI CECAIR (PENYULINGAN)
MAKA AKAN DIBEBASKAN MELALUI LUBANG KECIL KE DALAM TANAH MELALUI LUBANG KONKRIT YANG MEMPUNYAI PENUTUP KANVAS DI ATASNYA

 Datuk Biji Sura MQTK bersama Tn Hj. Rahmat Mahdan dan bro Bobspek bergambar di sebelah MESIN OVEN PEMBAKARAN ALQURAN YANG BERNILAI RM1.2 JUTA

 Proses penyulingan dari Oven pembakaran menjadi abu kepoada cecair

 Proses Pengagihan dan pengasingan


DIRIWAYATKAN, seorang sahabat menjumpai al-Quran, menyapukan wangian padanya dan menyimpan di tempat tinggi. Bagi sahabat itu, Allah janjikan syurga. Begitu juga Saidina Umar yang terjumpa keratan al-Quran lalu diambil dan diciumnya, Allah memberikan pahala. Inilah kebesaran untuk mereka yang menjaga serta mengagungkan kalimah Allah yang diwahyukan kepada rasul-Nya, Muhammad SAW, menjadi petunjuk kepada umat sekalian alam, tidak kira bagaimana cara dilakukan. Malangnya, tidak ramai yang tahu cara tepat untuk melupuskan kita suci ini. Kejahilan ramai inilah yang turut mendorong sebuah syarikat tempatan iaitu penerbitan Al-Quran Mushaf Uthmani, Percetakan Saufi menawarkan khidmat pelupusan al-Quran menerusi Pusat Pelupusan Ayat Al-Quran Percetakan Saufi di Batu 10 Cheras, Kajang, Selangor. 
 


Tn.Hj. Rahmat ini adalah seorang Jutawan yang low profile, merendah diri, sentiasa tersenyum dan suka menderma. Beliau juga ada mempunyai perniagaan lain dan kilang di Taman Sri Batu Caves. Industry Pelupusan alQuran yg beliau ceburi untuk ibadah semata-mata. Beliau mendapat teknik pembakaran melalui pelbagai tempat pembakaran di seluruh dunia. Idea terbaik dan bersih adalah melalui teknik yang dijalankan di sebuah kuil di Vietnam berbanding lain-lain tempat pembakaran di dunia. German juga mempunyai teknik pembakaran yang baik dan canggih. Maka kaedah itu digabungkan dalam menggunakan Oven Pembakaran. Beliau amat perihatin akan kesucian alQuran dan mukjizatnya. 

Soalan Tuan Haji Rahmat Mahdan kepada umum:
"Dahulu, ke mana alQuran dihapuskan? Siapa yang membuatnya? ALQURAN DIBAKAR BERCAMPUR BAHAN LAIN. TIDAK TERPELIHARA!! Kalau kita tidak membuatnya, siapa lagi? JAKIM tak bantu! Kerajaan tak bantu! YADIM tak tolong!! TAK ENDAH!!..Ini semua menjemput BALA" katanya lagi; Dan ditambah oleh Bobspek Quraisy alHasyimi dengan ungkapan 'TULOH' dan Tn.Hj. bersetuju dan memahami perkataan TULOH itu. 

Alhamdulillah, akhirnya MQTK-BAKA PDRM BUKIT AMAN, tampil bekerjasama dengan tuan haji Rahmat. Kami berbahagia!! Bagaimana pun, insyaAllah, moga projek printis antara MQTK & Percetakan Saufi akan diberkati Allah dan memelihara negara dari bala murka Allah.

**Nota: "TULOH' ADALAH BALA KIFARAH" 

YM Tuan Haji Rahmat bin Hj. Mahdan (CEO Percetakan Saufi)

Malah, pengalaman Pengerusi Percetakan Saufi, Rahmat Mahdan, menyaksikan sendiri naskhah al-Quran dilonggokkan bersama buku lain di pusat pengumpulan barangan kitar semula miliki bukan Islam, menjadi antara titik tolak kewujudan syarikat itu pada 2008.


“Terkejut dan sedih apabila melihat al-Quran dibiarkan bersepah di pusat kitar semula dan ini menyedarkan saya mungkin ramai tidak tahu bagaimana hendak melupuskan al-Quran. Orang dulu akan bakar tetapi timbul juga persoalan selepas dibakar nak buat macam mana pula?
“Jika ditanam, perlu dipastikan tempat itu tidak di langkah atau abu hendaklah ditaburkan ke laut. Itu yang terlintas di hati saya untuk membantu mereka yang ingin melupuskan al-Quran terutama yang sudah lama dan koyak.
“Selain itu, saya ingin pastikan keagungan ayat Allah dipelihara dan cara saya ialah menyediakan kemudahan mengumpul dan membakar al-Quran supaya umat Islam tidak lagi membiarkan ayat al-Quran begitu saja,” katanya ketika ditemui, baru-baru ini.

Kemudian kami cadangkan perkara yang dipersetujui dgn Tn.Hj. Rahmat:

a) Persetujuan pihak Tn.Hj.Rahmat & MQTK:

i.i Perlu mengumpulkan abu alQuran Gred A selama 3 tahun bermula 22/3/2011 untuk di hantar dan ditaburkan di Lautan Pasifik (Bermuda Triangle) atas keyakinan Mukjizat Allah Yang Agung dan Maha Berkuasa & Di situlah istana Dajjal Laknatullah... Maka dipersetujui penghantaran Tong-tong Debu alQuran adalah melalui Kapal Laut. Kemudian kita tunggu keputusan Allah..!! Apa yang berlaku??? Tsunami?? Maka ingatlah riwayat Nabi Nuh..!!  Proses itu akan dirunding kemudian (jan 2012M)
 
ii. MOU untuk menerbitkan alQuran Tafsir atas nama MQTK dgn logo, label, sejarah Nabi Adam, Nabi Ibrahim, Muhammad SAW, Sejarah Saidina Hussein,  Sejarah Syed Hussein JamadilKubra. Sejarah Long Gaffar & sejarah Pengasas MQTK  (Tok Kadok V), sejarah MQTK (sekarang). Penerbitan Saufi adalah Main Con. kepada projek ini. Perjanjian dipersetujui atas semua urusan dengan pembahagian MQTK:PERCETAKAN SAUFI 48:52 (%)
 
iii. Kerjasama untuk membuka satu lagi cawangan Tempat Pelupusan alQuran di Negeri Kelantan. Kosnya bernilai hampir RM 2 juta. Oven pembakar RM 1.2juta, Mesin Pemotong (RM16,000X2), Mesin Angin & Mesin tambahan (RM300,00) serta Bangunan (premis) yang dianggarkan RM 60,000 dari besi dan atap ecodac. Memerlukan 6-10 pekerja. Sesuai untuk projek IKS.
 
iv. TEMPAT YANG DIPERSETUJUI IALAH DI Tanah Lot Kg.Bandar yang memerlukan keluasan hanya 1/2 ekar.
Antara nasihat MQTK kepada Tn.H. Rahmat seperti 'Jangan meletakkan barang lain di atas alQuran, teknik pemahaman alQuran Qadim, dan hujah ALQURAN MENGATASI SEGALA-GALANYA' amat-amat dipersetujui, diterima dan dihargai oleh Tn.Hj. Rahmat. Tuan Hj Rahmat juga akan KELANTAN BULAN DEPAN UNTUK URUSANNYA TETAPI AMAT BERHAJAT SEKIRANYA MQTK TURUT SERTA DALAM MESYUARATNYA. INSYAALLAH..

*Kami juga dilatih teknik2 pelupusan alQuran dan kaedahnya yang berkonsepkan 'MENGKAFANKAN ORANG MATI'.. dari sumber (ALQURAN lama/buruk) > Masuk Kilang> Pengasingan> Buang Kulit Quran, Pemotongan kertas> Troli ke tempat pembakaran>Oven Pembakar>Abu Gred A>Penyulingan>Turasan>Di Dalam Tanah, iaitu kembali kepada tanah...

PERINGATAN....!!!

Kepada agensi kerajaan,swasta,@individu yang ingin menghantar bahan bacaan agama yang tertera kalimah Allah untuk dilupuskan, diharap dapat membuat surat dan fakskan ke no. 03-26933051.
Tujuan kami untuk merekod setiap bahan yang hendak dilupuskan. Kerjasama anda amat kami hargai. Terima Kasih.
PERCETAKAN SAUFI, telah mengadakan PROGRAM WAKAF AL-QURAN DAN PELUPUSAN AL-QURAN LAMA bagi membantu serta menggantikan Al-Quran lama kepada pelajar-pelajar sekolah rendahmenengah, maahad tahfiz, masjid, surau, dan pondok.

Program amal jariah ini bertujuan bagi membantu kepada mereka yang memerlukan Al-Quran yang baru. Khususnya pelajar sekolah pondok, dan pusat tahfiz. Disebabkan bilangan pelajar semakin hari bertambah. Adakalanya diantara pelajar tersebut menggunakan Al-Quran yang lama dan uzur. Dengan cara ini, kita dapat membantu serta meringankan beban mereka yang tidak berkemampuan untuk membeli naskah Al-Quran yang baru untuk dibaca.

Program ini dilakukan bagi memartabatkan kalamullah. Ianya dilakukan hanya di MALAYSIA sahaja.

Jika anda ingin membuat sumbangan bagi individu, badan-badan korporat, badan-badan kerajaan dan syarikat untuk program ini, kami alu-alu. Kami mengharap agar kita sama-sama dapat mengerjakan amal jariah yang mulia ini. 


AL-QURAN ini terbitkan mengikut penulisan MUSHAF RASM UTHMANI yang diiktiraf serta diluluskan oleh BAHAGIAN KAWALAN PENERBITAN & TEKS AL-QURAN, KEMENTERIAN DALAM NEGERI MALAYSIA dan telah mendapat kelulusan serta sokongan bagi menjayakan program ini.


SETIAP SUMBANGAN TIADA HAD.
SUMBANGAN MINIMUM : RM10.00.
HARGA BAGI SE-NASKAH AL-QURAN ADALAH: RM30.00
(termasuk penghantaran)
 

Setiap naskah yang telah diwakafkan akan dilabel penama didalam AL-QURAN dan dicop "WAKAF". Ini bererti AL-QURAN yang telah diwakafkan tidak boleh dijual beli bagi mengelak individu lain mengambil kesempatan untuk menjual semula.


SPESIFIKASI AL-QURAN RASM UTHMANI

Cetakan : Dicetak khas dari SYIRIA,LUBNAN
Kulit : warna (hitam,biru,hijau,merah) hotstamping gold + emboss (timbul)
Teks : Kertas berkualiti (cetakan 2 warna : hitam dan biru)

Saiz : 220mm x 150mm

Sumbangan boleh diterima melalui secara tunai,cek,bankdraf,wang pos,dan internet banking masukkan terus ke dalam akaun:

MAYBANK : 5640-9820-6424 
(PERCETAKAN SAUFI)

Alamat Pejabat Urusan.

PERCETAKAN SAUFI
55, LORONG HJ. HUSSEIN SATU,
OFF JALAN RAJA MUDA
KAMPUNG BARU, 50300 KUALA LUMPUR.
03-2693 3049 (office) 03-2693 3051 (fax) 
RAHMAT MAHDAN : 019-3376159 
KHAIRUL AIZAT RAHMAT : 010-3086776 / 017-3085773

Mohon kepada orang ramai dapat membantu serta memberi sumbangan ikhlas bagi mencukupkan Al-Quran kepada sekolah tahfiz,pondok,sekolah-sekolah.

"BERSAMA-SAMA KITA MENJAGA HARTA ALLAH"

1 comment:

  1. PERCETAKAN SAUFI berkata...

    sekiranya pihak tuan/puan ade Al-Quran lama yang masih boleh dipakai, eloklah ia diberikan kepada Maahad Tahfiz @ Sekolah Pondok @ Rumah Anak Yatim. Pihak pengurusan, hanya menerima bahan cetakan yang tidak boleh digunakan sahaja yang tertera kalimah Allah. Bagi mereka yang ingin menyalurkan sumbangan ikhlas utk tujuan Wakaf Al-Quran, dialu-alukan. Al-Quran yang telah diwakafkan akan diedar mengikut peringkat.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MQTK Bahagian Agama & Kaunseling [BAKA PDRM] BUKIT AMAN MALAYSIA

KERJASAMA MQTK_QSI Bersama Unit BAKA PDRM Bukit Aman
MQTK_ISTAC/IIUM 7 feb 2011M

Video: MENITI TITIAN USANG-AMY SEARCH & MQTK 2011

VIDEO MQTK ................ KEMBARA DI TANAH GERSANG

My Blog List

PERTUBUHAN PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN MQTK 1909M

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN
Panji-Panji Hitam Diambil dari bendera asal negeri Kelantan DarulNaim sebelum ditukar oleh kerajaan Kelantan pada tahun 1909M. Di masa bendera Panji-Panji Hitam ini dikibarkan, hukum HUDUD dijalankan sehingga pada masa era pasca penjajahan. Bendera ini berimejkan seekor anjing yang bernama KITMIR iaitu antara anjing-anjing yang dimasukkan ke Syurga. Anjing Kitmir ini telah menjaga pintu gua tempat dimana pemuda ArRakim AshabulKhafi telah ditidurkan Allah selama 309 tahun. MasyaAllah!! Riwayatnya anjing ini akan kembali untuk membantu nabi Isa putera Maryam untuk membunuh Dajjal Laknatullah bersama-sama AshabulKhafi dan Imam Mahdi. "Di akhir zaman, kaum kerabatku akan diinjak-injak dan dihina-hina sehinggalah datang stu kaum dari sebelah timur yang akan menegakkan Panji-Panji Hitam; Itulah Pemuda Bani Tamin". Dan Pemuda ini akan menyerahkan kekuasaan kepada Imam yang sebenar iaitu Imam Mahdi setelah kerajaannya kuat. Pemuda ini merupakan seorang anak raja yang zuhud dari keturunan Rasulullah SAW bernasabkan syd. Hussein rd. Kalimah khat pada bendera hitam itu pula adalah sepotong ayat alQuran yang bermaksud 'Pertolongan Allah' atau Nasrumminallah'. Manakala perkataan Kelantan tertulis pada ekornya sebagai simbol wilayah.

About Me

My photo
Madina, Saudi Arabia, Israel
Raja-Raja Melayu adalah Ahlulbait. Nak mengenal AhlulBait perlu mengenal Raja-Raja Melayu; Dan nak mengenal Raja-Raja Melayu perlu kenal orang Melayu dahulu.

HISTORY IS MY IDENTITY

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
by BobspekRockers AlKubra on Wednesday, 01 September 2010 at 09:16

MISTAKEN IDENTITY:

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

"Jika mereka meletakkan Matahari di tangan kanan saya dan Bulan di tangan kiri saya, supaya saya meninggalkan usaha saya ini, TIDAK AKAN SAYA TINGGAL-kan! Sehinggalah Wahyu Allah (A Statement of Truth) mengatasi segala-galanya".... zZ

SEJARAH AHLULBAIT MELAYU: TITIHAN YM SYED HUSSEIN JAMADILKUBRA NUSANTARA

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing>> .. Any matters raised, I would like to say that the Islamic Empire ruled for 500 years was actually Islam that killed my ancestor, namely Saidina Hussain rd. (Grandson of the Prophet Muhammad SAW) in Karbala until the descent I had to hide in Iran (Persian Zoroaster-)-Hadramaut (Allawiyyin-Suffiyyah) and finally to Gujarati [(Delhi Sultanate-Sultan Ahmad Jalal AlAkhbar (Zoroastarian+Monghul)] > and the final Kingdom is PATTANI or Nusantara or 'The Land's of Malay'/Jawiyun...

Al-Jawiyun nama gelarannya, Tanah jawi tempat asalnya. Kemuncak zaman keagungan di abad ke 13.

and than The Last ZORRO (MQTK laa..!! http://bobspek.blogspot.com/search/label/HISTORY%20OF%20THE%20MASK%20OF%20ZORRO%20IN%20MALAY) zappP_____zZ .. InsyaAllah..

Then The Sultanate get 14 offspring of siblings and 7 to the East [(Federated Malay-Monarchy (YM Syed Hussein JamadilKubra Nusantara 1350M)] and 7 more people living in the continent of India (India-Pakistan-Afghanistan), two streams of Islam distinguishes this continent with the Islamic Middle East or Islamic Modern hybrids or Islamic or any name in Islam, but conditions still have 73 Islamic groups, but split up Resurrection.

Ahlulbayt for hunting and is killed by the Muslims themselves who do not like the direction that God's love in Ahlulbayt. Then Ahlulbayt killed and hated until now. Because Islam is the belief that elected caliph of Ahlulbayt. Those murderers saidina Hussein (Grandson of the Prophet Muhammad ) this is the hadith that rotate (Words by Prophet Muhammad SAW) and said it was the basis of Islam. This problem should be resolved by our IMAM.. (last task given)!

3:33 Allah chose Adam, Noah, Abraham Family (Ahlulbayt) and Imran Family (Jew and Christian) than from other nations in his day; as a descendant of a descendant of the other. "

61:4. O you who believe! Be you helpers of Allâh as said 'Iesa (Jesus), son of Maryam (Mary), to Al­Hawârîûn (the disciples): "Who are my helpers (in the Cause) of Allâh?" Al­Hawârîeen (the disciples) said: "We are Allâh's helpers" (i.e. we will strive in His Cause!). Then a group of the Children of Israel believed and a group disbelieved. So We gave power to those who believed against their enemies, and they became the uppermost.

>>>>

Keliru Abraham ke Ibrahim? Musa ke Moses? Haurn ke Aron? Ishak ke Isaac? Muhammad ke Ahmad? Isa ke Jesus? dan yang mana satu jantannya dan yang mana betinanya?..hahaha..

Tidak Kami tinggalkan melainkan tertulis dalam KITAB yang NYATA sebelum peristiwa itu berlaku; supaya kamu tidak bersedih hati di atas apa yang luput daripada kamu dan tidak terlalu bersukacita di atas apa yang telah Kami kurniakan pada kamu." (alquran)

slmkum

King's of The Los Kingdom/.. zapp___zZ The Last ZORRO 1909M/BobspekRockers alKubra/Azurri68...

>>

.Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>

'PERISTIWA TRAGEDI KAIN CINDAI' -DYMM Sultan Kelantan, SULTAN MUHAMMAD KE V dari titihan Raja Long Yunus, yang mana Raja Long Yunus telah dilantik oleh datuknendaku Tengku Sri Maharaja Datuk Perdana Menteri LONG GAFFAR (1576M) menjadi Sultan Kelantan dan dipanggil 'Pemerintahan Raja Dua Bersaudara'. Dalam "Tragedi Kain Cindai' itu, Raja Long Gaffar telah membunuh Sultan Kelantan di masa itu, iaitu Raja Long Pandak dan menukar Sultan baru (Raja Long Yunus). Kemudian Datuknendaku membuat pemerintahan HUDUD YANG PERTAMA DI KELANTAN dan berpusat di pondok LIMBAT; Wasiat Raja Long Gaffar pada Raja Long Yunus; "ADIK! KAMU DUDUK DALAM ISTANA, BIAR ABE PEGANG RAKYAT"

>>

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>> Warisan Siti Qantura-Nabi Ibrahim (Yunnan) adalah Puteri yang ketiga bernama Puteri Linang Cahaya; yang berkahwin akan dia dengan Ketua Wali 7 di Nusantara, Syed Hussien JamadilKubra @ Jamaluddin AlAkhbar @ salasilah alKubra, dari kerajaan kesultanan Delhi/Deccan (Zoroaster-Monghul-Ahlulbait); yang BERWASIAT KEPADA ZURIATNYA SUPAYA, 'JANGAN MAKAN IKAN KEKACANG'..!! Maka dari keturunan keduanya lahirlah Syed Ali Nurul Alam (Empayar PATTANI) Yang juga digelar Sultan Qumbul atau Patih Gajah Mada, Merupakan moyang kepada Wali Songo yang ternama itu. Dari keturunan keduanyakah akan lahirnya Bani Tamim itu? Yang disebut 'PEMBANTU AL-MAHDI DI AKHIR ZAMAN'...??!! yang mana akhirnya Bani Tamim akan menyerahkan kekuasaannya pada seseorang yang digelar AL HASYIMI .... wallah'hualam..

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

KISAH SYAIDINA HASSAN RD DENGAN KHALIFAH MUAWWIYYAH

Suatu hari, ketika berdebat dengan Muawiyyah (Penulis Wahyu zaman Nabi iaitu bapa kepada Yazid Laknatullah), maka nenda kita Syaidina Hassan telah berkata:

"Wahai Muawiyyah! Bagaimana kami harus mengikut kamu di dunia ini sedangkan kami adalah KHALIFAH kamu di akhirat. Dan bagaimana kami perlu mengikut kamu di dunia ini sedangkan kamulah yang perlu mengikut kami di akhirat nanti".

______________________________

KATA-KATA SYAIDINA HUSSEIN rd:

"Kalaulah Tidak kerana aku mahukan RAHMAT ALLAH (alquran) tersebar di antara kalian, nescaya aku tidak akan berbicara dengan kalian semua"

BookGlobal.Net

Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq) .....
>>>>>>> >>>>>>>

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK

(for Malay language only)

*******

*******

b>

http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

*

**

"ALIF MIM TA -ALIF MIM TA"