DAN AKU DARI QURAISY..

DAN AKU DARI QURAISY..
RAMPAS PALESTINE "2013 .. says: INSYAALLAH.. TUHANKU PASTI AKAN MENOLONGKU..

MQTK

mqtk PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN
DATUK SYED KADOK KELANTAN (MQTK)
widgeo.net

CONTENT:

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingImage Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Sunday, June 26, 2011

TUDUHAN MQTK SESAT

Tuesday, November 23, 2010


mqtk adalah kumpulan ahli terbuang

Last edited by akmal_al-qudsi at 1-5-2010 01:50 PM

ni msg salah seorg forumer dlm inbox ana..

salam 
saya pemerhati mqtk
harap tuan faham kehadiran sy
dan mreka sbnar TIADA kaitan dengan pertubuhan kerabat long gaffar kelantan spt yang mereka sebut.saya mewakili pertubuhan MENAFIKAN kaitan tersebut.dan kami punya report polis atas penafian tersebut

harap penny hati2
sebarang ugutan yang dikeluarkan,sila laporkan kepada pihak polis kerana sahabat saya pernah membuat laporan polis atas ugutan bunuh..baca wall mereka dan discussion mereka..penny akan jumpa nama2 sahabat sy disebut2

harap kita tidak berhubung di wall bagi mengelakkan syak mereka 


kami kerabat long gaffar tidak pernah pun mau bermusuh dengan mana2 asyraff di m'sia..sy pernah mengenali muhibbin dan dia pernah bercerita. penubuhan kami adalah untuk mengumpulkan sanak saudara kami dan membantu sanak saudara kami serta menjaga salasilah kami..tak ada pun dalam perlembagaan kami atau pakatan kami untuk isytihar musuh dgn mana2 puak. sejarah adalah sejarah dan kami anak cucu mahu hidup dalam aman dan tenteram

mqtk adalah sekumpulan ahli yang kami buang kerana cuba membawa dakyah ahli baiyt dalam pertubuhan kami...saya tidak mahu pertubuhan saya difitnah gara2 mqtk...sbb itu kami membuat penafian..isu maruah Rasulullah,pihak kami sedang mencari penyelewengan demi agama Allah dan umat Muhammad

sebarang bukti penyelewengan akan diadukan pada majlis agama Islam dan pihak berwajib kerana mereka banyak menarik org awam dgn dakyah mereka termasuk takwin kiamat

jadi sy bukan saja mewakili pertubuhan.tetapi mewakili org awam dan tanggungjawab sebagai org Islam

utk maklumat Penny: mereka mmg pertubuhan yang sah dan berdaftar atas nama madrasah tahfiz tok kadok tetapi kami dah buat aduan untuk membatalkan pertubuhan mereka.

semoga Allah membantu pihak yang benar...

7 comments:

RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
Oo.. Masitah Ali ini adalah rakan kongsi Fadhilah Husin bendahari PKLGK yang dilantik oleh ahli MQTK itu??? hooohooo itu adalah Munafik dan Datuk Dr. Halim (Tim. Presiden parti PPP Kelantan) adalah bekas suaminya yang dia mengaku masih lagi isterinya??? itu gila talak punya betina.. surat2 MQTK pada PKLGK di bawah nama Isteri Datuk Halim ada lagi... rakaman suara Datin Asha tentang keburukan Fadillah menyerang mertuanya dan dirinya di Bachok masih lagi dalam soimpanan unit Media MQTK.. jangan buat fitnah.. kamu yang nanya nanti... Ooo.. Masitah.. kamu ahli Ayah Pin kat Jertih yer??? hahahaaa...
RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
Pada Nov 2009M lalu, YM AYAH ENGKU JOHAN ISKANDAR TELAH MELAOPRKAN SECARA RASMI KEPADA NIK AZURI DAN MQTK AKAN KEADAAN SEBENAR DI DALAM PENTADBIRAN PKLGK YANG DIKUASAI FADHILAH HUSIN yang entah dari BAKA MANA... kerana dituntut oleh NIK AZURI utk mengesahkan identiti asal keluarga atas salasilah Fadhilah.. dia lari dan tak dapat buktikan nasab... dan biasanya baka ini akan menjadi gila masa di dunia ini lagi.. tunggulah.. 'KETULAHAN' itu... apa hal.. sila rujuk YM AYAHKU ENGKU JOHAN ISKANDAR Ayer Merah, Bukit Bakar Machang yang ahli Lembaga adat MQTk dan antara yang tertua.. dia tahu punca cerita.. Jangan ambil dari satu sumber.. dan utk makluman, ahli2 asal MQTK adalah dari titihan PERINTIS ASAL PENUBUHAN MQTK iaitu almarhum YM Tn. Guru Hj. Nik Lah bin Nik Mat alKubra (Tok Kadok V) Guru alQuran Kafa Kelantan. dan Allah lebih tahu akan rahsia yang tersembunyi.. dan kebenaran pasti datang dan kebatilan akan musnah.. nota: DIAORG CUKUP MARAH DGN NIK AZURI @ MQTK KERANA MQTK MEMANGGIL MEREKA 'ANAK ZINA' kerana MENIPU NASAB DAN MENGAKU ISTERI ORANG SEDANG DIA BUKAN ISTERI ORANG ITU SEHINGGA KECOH RUMAHTANGGA DATUK DR. HALIM (Tim. Pres. PPP Kelantan).... Kami sedia bersemuka!!! Kami
RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
AYAHKU ADALAH AHLI JAWATANKUASA PKLGK YANG SAH.. masih hidup dan boleh dirujuk... NOTIS YDP: MQTK PERLU BERSENDIRI TANPA QUTUB & ABDAL DARI PKLGK. by Yusnaidi Yusoff on Wednesday, 17 March 2010 at 23:06 NOTIS UMUM : CUCU-CICIT TOK SYED KADOK-TOK SYED KUNING, MAKMUM HAJI & KERABATNYA Assalamualaikum wbt, Kami telah memohon ditunjukkan siapakah sebenarnya pengganti arwah Tok Ayah Awang Paloh 3, Penasihat KDYMM Raja Perempuan yang boleh sembuhkan semua jenis sihir bukan Islam, boleh nampak jumlah bayaran Dam dengan tepat, boleh tahu punca penyakit seseorang dan jenis daun atau akar kayu untuk ubatnya atau yang ada 40 tanda Abdal atau Qutub. Dalam mesyuarat Agung 2007 tersebut, YAM YDP, TYDP dan Setiausaha mengakui mereka tidak mengetahui. Dengan itu jelas matlamat kami menyempurnakan 40 wasiat nenek moyang kami dalam mencari golongan Abdal, Qutub, Quraba, Nujaba dan Nuqaba jika masih dalam PKLGK tidak akan dapat dicapai jika terus terbelit dengan kesibukan mana-mana oragnisasi atau individu yang tidak meminpin kami ke arah matlamat tersebut(organisasi baru PKLGK). Atas permintaan minoriti para Bani Hasyim tertua itu, pihak Baitul Makmur telah berkenan memberi bantuan langsung dari sisi Allah dan para Malaikatnya dan mengizinkan mufarraqah dengan mana-mana organisasi atau individu yang tidak menyeru kepada matlamat tersebut. Maka 2009, seluruh orang tua memaksa kami mewujudkan satu pertubuhan khas untuk tujuan yang jelas itu dan meninggalkan mana-mana yang enggan mengikuti. Pejabat Pendaftar POeretubuhan akhirnya menetapkan satu nama pertubuhan baru iaitu "Pertubuhan Pelajar Al-Quran Tok Kadok" atau ringkasnya "MQTK". Hanya melalui pertubuhan Bani Hasyim yang sah berdaftar di Malaysia inilah hubungan dengan kerabat kita Bani Hasyim Makkah di Misfalah, Kg. Awali dan juga Madinah serta kerabat yang menetap atau sedang belajar di 24 buah negara semasa boleh dihubungi(tidak merbahaya) kerana pihak kedutaan dan juga keselamatan Arab Saudi, Pentagon(FBI/CIA) dan juga Interpol telah dimaklumkan dan notis bebas dari sebarang aktiviti pengganas kepada semua pihak berkuasa serta bebas hak semakan akaun dan aktiviti kewangan kepada semua pihak pada bila-bila masa telah digazetkan.
RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
DAN UNTUK PENGETAHUAN SEMUA, FADHILAH HUSIN DAN PENENTANG MQTK AMAT ANTI KERANA KAMI MENYOKONG UMNO DAN BUKANNYA SEPERTI MERKA YANG MENYOKONG PAS.., kerana itu ramai wakil2 rakyat PAS & PKR cuba memfitnah MQTK.. itu kebenaran.. kerana semua pengadu itu ahli pure' PAS & PKR... komunis kot??? Mereka ini tak percaya Quran Qadim (pegangan MQTK) dan mengatakan'ALQURAN ITU MAKHLUK' iaitu MUKTAZILAH dan fahaman ini terkeluar dari akidah ASWJ dan boleh dipancung mengikut 'Hudud Islam'.. asas agama begitu.. hati2 lo!!! Unit Baka PDRM dan pihak ISTAC/IIUM diketuai oleh Prof. Dr. Muhammad Uthman El-Muhammady bersetuju membantu mengesahkan semua 22 kitab musonneh(kuning) rujukan MQTK dalam proses mencari Abdal atau pengganti arwah Qutub terdahulu atau sekurang-kurangnya membantu menyebarkan isi kitab mereka. Namun kami tetap membantu pihak PKLGK dan semua anak cucu-cicit mereka, walaupun ada sedikit kontroversi disebabkan unsur perbalahan suami-siteri terpalit dalam sejarah pengurusan kerabat tertua Kelantan ini, kami tetap menganggap ianya darah daging kami dan tiada perisytiharan "Perang", "Musuh" atau "Bunuh" dikeluarkan oleh pihak Baitul-Makmur/Penjaga Kaabah yang sampai kepada kami setakat ini. Kami diarahkan, sehingga ke tarikh Imam sekalian Bani Hasyim dunia diumum di hadapan Kaabah untuk zaman ini, kami memohon berkecuali dari sudut matlamat tauhid, fekah dan tasuaf dengan sesiapa sahaja yang tidak diluluskan oleh 40 orang tua-tua kami yang masih hidup sama ada di Malaysia, Pattani dan Makkah yang tidak boleh dibohongi. MQTK tidak memerlukan sokongan manusia atau makhluk, tetapi hanya peluang diberi kepada semua pihak jika ada yang dengan insaf dan jujur ingin berbakti kepada usaha dan wasiat agama nenek moyang kami sebagai penebus segala dosa, untuk satu jangka waktu tertentu, sebelum pintu tersebut ditutup dengan tiba-tiba oleh Imam kami kelak di hadapan Kaabah dan hukuman pancung berjalan. Ramai yang beranggapan ini semua dogeng, sebahagian mengatakan itu lambat lagi dan mungkin sejuta tahun lagi. Namun ahli falak dan ahli tasauf, hadis, tafsir, astronomi mengetahui sesuatu yang amat mereka khuatir untuk didedahkan kepada umum semasa. Terima kasih yang membaca, memahami dan meyakini semua 22 isi kitab wasiat arwah nenek moyang MQTK. Moga dengan itu anda mampu mengubah kejahilan dengan keilmuan hingga cucu cicit dan kita akan bersama ke Telaga Haud, Insyaallah. Yusnaidi Yusoff Semua Urusan Keselamatan Tanah Jajahan British dan juga 188 buah negara dunia berada di dalam Interpol. Thanks a lot to Interpol management to follow our request to take Malaysia as an Interpol HQ in Asean on 2009. Sekian Wassalam. http://bobspek.blogspot.com/search/label/MQTK%20PERLU%20BERSENDIRI%20TANPA%20QUTUB%20DAN%20ABDAL%20DARI%20PKLGK
RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
dan sampai pada tarikh sekarang 1 Mac 2011M, PKLGK masih belum membuang akan individu dimaksudkan.. dan kalau kami nak malukan PKLGK, kami dah boleh hantar momorandum tentang ketidak kelayakan fadilah Husin dan sekutunya termasuk Masitah Ali yang bersengkongkol dengan Janda gila talak itu... kami cuma tunggu masa jer.. kami ada kaedahnya .. cuma kamu akan menyesal nanti... Ingat... Mesyuarat kamu tak cukup korum dan kami ada saksinya.. semua anak beranak kami laa.. kami tak pernah dibuang pun,,, kamu tu yang akan kami buang.. tunggulah!! ahakkk.. ahakk... kami dah ada kapal sendiri.. jeles??? hahahaaa... jaga kapal kamu laa.. nasib baik MQTK tak saman kamu!!
RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...
Masitah Ali, kenapa kamu suka sangat dengan ajaran Ayah Pin sesat tu?? kenapa kamu marah MQTK bakar markas Ayah Pin??? hmm.. something wrong nie.. kena siasat ni!!!
Yusnaidi Yusoff said...
SIAPAKAH MQTK DAN KENAPA QURAISY-MELAYU BERPECAH...?? 1. Dulu mereka yang bawa kitab Datuk Perdana ini, tetapi bila sebahagian masuk pembangkang...mereka cuba hapuskan pengaruh semua kitab pengasas perlembagaan dan Negara Malaysia ini, kerana itu semua asalnya kitab-kitab alim-ulama UMNO, dan jika tidak disekat/dihalang...segala usaha MQTK yang asalnya anak-anak para pengasas asal PKLGK tersebut akan menuntungkan UMNO dan menyebabkan kekalahan TKO semua pihak lawan. 2. Tuan Guru Hj. Che Mat adalah ayahanda kepada Datuk Hj. Alwi yang dilabel "Bapa Firaun" oleh pembangkang sejak eran 1950an kerana terima duit YAB Tunku Abdul Rahman RM30,000.00 untuk bina Pondok Tanjung Pagar, satu-satunya Pondok di bawah tajaan 100% UMNO waktu itu dan model pendidikan akhlak sebenar acuan UMNO SEBENAR. MQTK tak heran dilabel firaun sekali lagi oleh semua ulama...sebab tuk nenek kami masuk kubur dengan tuduhan begitu lama dahh..!! 3. 22 Kitab MUKTABAR(16 YANG ASAL KITAB PONDOK - WAJIB KHATAM/350JAM, BAKI DITAMBAH OLEH AJK PKLGK)itu jika mengikut PKLGK hanya layak dibaca oleh kerabat Istana. Pihak PKLGK sendiri yang "Double Standard" dan menganggap rakyat langsung tidak layak memahami persoalan besar Islam seperti Ahlul-Bait Rasulullah SAW dan segala pantangnya termasuk haram zakat dan sedekah, pantang ikan kekacang dan sebagainya, hingga generasi baru pun jadi keliru. 4. Kami generasi baru PKLGK tak gembira pertiakaian sesama anak-beranak Syed Husin Jamadil-Kubra ini wujud, namun ianya telah dipesan oleh semua D1-MQTK apabila Tok Ayah Awang Paloh, Tok Ayah Mat Jibril, Tuan Guru Hj. Abdullah, Datuk Kaya Perba Hj Hasbulah dan lain-lain. Itu semua rujukan Ayah Ku Iskandar, arwah Paknik Lah, Teng Faizal dan semua yang tua-tua PKLGK dulu dan kami waktu itu hanya jadi pemandu atau pak turut sahaja. 5. Istana akan sekali lagi terpaksa berkonflik. Kami terpaksa amat hati-hati untuk membuat pendirian. Kami takut salah lawan orang tua-tua dan kitab muktabar, Allah boleh kifarat kami serta-merta, belum sempat sampai depan Kaabah lagi..!!. 6. Kami hanya laksana wasiat arwah nenek moyang (sebar 22 kitab kepada semau cucu cicitny/kerabat)yang mana kubur mereka kami diwasiatkan berziarah minima setahun sekali, DAN HANYA JAGA AQIDAH AHLI KAMI..!! 7. Jika bukan cadangan dan juga penyelesaian dari pihak KDN, ISTANA dan Bukit Aman serta semua orang tua-tua itu, MQTK tidak akan wujud dan 22 kitab itu akan terus berkubur. Namun MQTK ada wakil dari Kementerian Pelajaran dan juga sekumpulan Profesor dari ISTAC/IIUM dietuai Pro. Dr. Muhammad Uthman El-Muhammady yang juga Tokoh Maal Hijrah kebangsaan dan amat dimusuhi pembangkang semasa. 8. Ada pihak cuba guna kuasa politik dan ahli hukum fekah tiruan untuk binasakan MQTK. Silakanlah mencuba - itulah pesan teman makan arwah Tuk Kenali dan arwah Syed Kuning Kelantan yang sekarang masih ada dan pemberi wasiat kitab Musalli & Faridah MQTK. TQ.
Ym Tgmahmud Alkubra Alhamdulillah... Sesiapa saja yang mengaku beriman dan bertaqwa, yang mengaku Islam, mengaku Muslim.... yang telah sadar dari lamunan, igauan, mimpi.... atau kepada yang telah diberikan hidayah dan petunjuk...., yang tahu yang mana yang benar dan mana yang salah.. yang telah sadar, tahu akan kesilapan mereka.... yang telah insaf, yang ingin bertaubat yang telah menyesal DAN yang telah betul-betul memahaminya maka...... jangan sesekali mempersiakan…. jangan sesekali mempermainkan, jangan mengatakan mereka juga beriman dan bertaqwwa sedangkan apa yang wajib dilakukan mereka biarkan….jangan diingat yang ianya satu keegoan, satu kesombongan tapi yang jelas ianya tetap benar dan wajib dimegahkan..wajib dipertahankan, wajib diketengahkan..... Inillah yang dikatakan 'takbur atas takbur itu adalah ibadah'... kenapa yer... kerana mereka -mereka ini sudah tahu siapa diri mereka, sudah tahu siapa keturunan mereka...titihan, warisan, zuria t keturunan, nasab dan sebagainya , jadi kenapa perlu dibiarkan, kenapa perlu diperlekehkan, kenapa perlu dibiarkan sehingga pupus, tidak dipedulikan, tidak diambil peduli, tidak dihiraukan ... membiarkan ianya hilang ditelah zaman...kenapa perlu ianya diperselisihkan, menjadi bahan bualan dan ejekan....kenapa perlu ianya diusung kesana kemari untuk diminta simpati.....sedangkan ianya jelas termaktub dalam hadis rasulullah saw..... apa itu ahlul bait ?.. apa tugas dan peranan kita sebagai ahluilbait, apa itu hukum hakam yang perlu diketahui dan sebagainya...apakah kita tidak punya tanggungjawab terhadapnya? ATAU…kita patut menutup mata kita, atau apakah kita tak perlu mengambil tahu.. apakah ianya hanya satu dongengan orang dahulu kala????....untuk itu maka tugas kita yang paling penting ialah kembali kepada Al Quran dan Al sunnah.... Imamah(إمامة) secara bahasanya bermaksud kepimpinan. Dari sudut konsepnya, ia bermaksud satu posisi kepimpinan lantikan Allah melalui Rasulullah saw untuk mewarisi baginda, dari segala jabatan yang baginda pegang(kecuali kenabian dan kerasulan), samada pimpinan politik, ketua agama, hakim, ketua tentera, kerohanian, atau pendek kata, pemimpin ummah Muhammad saw, untuk memimpin mereka di jalan kebenaran.
BANIHASYIM-QURAISY MQTK said...
Kami MQTK mempercayai bahawa Rasulullah saw pergi meninggalkan kita dengan menyebut siapa pengganti selepas baginda. Inilah yang membezakan kami dengan kalian Seperti yang diriwayatkan oleh sumber Sunni mahupun Syiah sekalipun, kami mempercayai bahawa Rasulullah saw telah melantik 12 khalifah yang akan mengganti beliau….dan yang terakhir sekali ialah Iman mahadi…… So… apa kah tugas dan peranan kita sebagai ahlulbait……. Kami mempercayai bahawa seorang Imam, mempunyai tugas yang berlainan dengan Nabi dan Rasul, di mana mereka mempunyai tugas sebagai perlaksana, pengembang dan penjaga kepada agama yang ditegakkan, dibawa dan diperkenalkan oleh Nabi dan Rasul. Imam, yang membawa maksud pemimpin, juga menyiratkan maksud “untuk diikuti”. Dengan sifat Maha Adil yang dimiliki Allah swt, adalah tidak mungkin Tuhan kita mengambil Nabi kita kemudian meninggalkan kita tanpa sebarang petunjuk. Dan kami MQTK mempercayai bahawa adalah mustahil Allah swt meninggalkan umat manusia tanpa akses kepada panduan ketuhanan. “Sesungguhnya engkau hanyalah seorang Rasul pemberi amaran, dan tiap-tiap umat ada pemimpin yang memimpin ke jalan yang benar.”(13:7) Maka bagi umat kita, setelah ketiadaan Nabi Muhammad saw, MQTK mempercayai bahawa beban sebagai wakil Allah(swt) dipikul oleh Ahlulbait Rasulullah saw. Harus diingatkan bahawa mereka bukanlah Nabi atau Rasul, mereka juga tidak menerima wahyu. Mereka tidak membawa syariat yang baru mahupun mempunyai kuasa untuk mengubah syariat sedia ada. Akan tetapi mereka ialah orang-orang yang dekat dengan Allah swt, dan menerima panduan dari Allah swt, yang mana kemudiannya mereka akan memandu umat manusia ke jalan yang benar. Mereka mengetahui maksud tersirat dan tersurat Al Quran dan sumber asli kepada Sunnah Nabi. Mereka membawa Islam yang sebenar, tanpa pertambahan dan pengurangan. Mereka membawa Al quran Qadim… Hanya wali Allah yang mengewnal wali Allah…. .wassalam 9 hours ago · Like · 4 people

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Video Ahlulbait Melayu Bar

Loading...

MQTK Bahagian Agama & Kaunseling [BAKA PDRM] BUKIT AMAN MALAYSIA

KERJASAMA MQTK_QSI Bersama Unit BAKA PDRM Bukit Aman
MQTK_ISTAC/IIUM 7 feb 2011M

Video: MENITI TITIAN USANG-AMY SEARCH & MQTK 2011

VIDEO MQTK ................ KEMBARA DI TANAH GERSANG

My Blog List

PERTUBUHAN PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN MQTK 1909M

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN
Panji-Panji Hitam Diambil dari bendera asal negeri Kelantan DarulNaim sebelum ditukar oleh kerajaan Kelantan pada tahun 1909M. Di masa bendera Panji-Panji Hitam ini dikibarkan, hukum HUDUD dijalankan sehingga pada masa era pasca penjajahan. Bendera ini berimejkan seekor anjing yang bernama KITMIR iaitu antara anjing-anjing yang dimasukkan ke Syurga. Anjing Kitmir ini telah menjaga pintu gua tempat dimana pemuda ArRakim AshabulKhafi telah ditidurkan Allah selama 309 tahun. MasyaAllah!! Riwayatnya anjing ini akan kembali untuk membantu nabi Isa putera Maryam untuk membunuh Dajjal Laknatullah bersama-sama AshabulKhafi dan Imam Mahdi. "Di akhir zaman, kaum kerabatku akan diinjak-injak dan dihina-hina sehinggalah datang stu kaum dari sebelah timur yang akan menegakkan Panji-Panji Hitam; Itulah Pemuda Bani Tamin". Dan Pemuda ini akan menyerahkan kekuasaan kepada Imam yang sebenar iaitu Imam Mahdi setelah kerajaannya kuat. Pemuda ini merupakan seorang anak raja yang zuhud dari keturunan Rasulullah SAW bernasabkan syd. Hussein rd. Kalimah khat pada bendera hitam itu pula adalah sepotong ayat alQuran yang bermaksud 'Pertolongan Allah' atau Nasrumminallah'. Manakala perkataan Kelantan tertulis pada ekornya sebagai simbol wilayah.

About Me

My photo
Madina, Saudi Arabia, Israel
Raja-Raja Melayu adalah Ahlulbait. Nak mengenal AhlulBait perlu mengenal Raja-Raja Melayu; Dan nak mengenal Raja-Raja Melayu perlu kenal orang Melayu dahulu.

HISTORY IS MY IDENTITY

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
by BobspekRockers AlKubra on Wednesday, 01 September 2010 at 09:16

MISTAKEN IDENTITY:

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

"Jika mereka meletakkan Matahari di tangan kanan saya dan Bulan di tangan kiri saya, supaya saya meninggalkan usaha saya ini, TIDAK AKAN SAYA TINGGAL-kan! Sehinggalah Wahyu Allah (A Statement of Truth) mengatasi segala-galanya".... zZ

SEJARAH AHLULBAIT MELAYU: TITIHAN YM SYED HUSSEIN JAMADILKUBRA NUSANTARA

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing>> .. Any matters raised, I would like to say that the Islamic Empire ruled for 500 years was actually Islam that killed my ancestor, namely Saidina Hussain rd. (Grandson of the Prophet Muhammad SAW) in Karbala until the descent I had to hide in Iran (Persian Zoroaster-)-Hadramaut (Allawiyyin-Suffiyyah) and finally to Gujarati [(Delhi Sultanate-Sultan Ahmad Jalal AlAkhbar (Zoroastarian+Monghul)] > and the final Kingdom is PATTANI or Nusantara or 'The Land's of Malay'/Jawiyun...

Al-Jawiyun nama gelarannya, Tanah jawi tempat asalnya. Kemuncak zaman keagungan di abad ke 13.

and than The Last ZORRO (MQTK laa..!! http://bobspek.blogspot.com/search/label/HISTORY%20OF%20THE%20MASK%20OF%20ZORRO%20IN%20MALAY) zappP_____zZ .. InsyaAllah..

Then The Sultanate get 14 offspring of siblings and 7 to the East [(Federated Malay-Monarchy (YM Syed Hussein JamadilKubra Nusantara 1350M)] and 7 more people living in the continent of India (India-Pakistan-Afghanistan), two streams of Islam distinguishes this continent with the Islamic Middle East or Islamic Modern hybrids or Islamic or any name in Islam, but conditions still have 73 Islamic groups, but split up Resurrection.

Ahlulbayt for hunting and is killed by the Muslims themselves who do not like the direction that God's love in Ahlulbayt. Then Ahlulbayt killed and hated until now. Because Islam is the belief that elected caliph of Ahlulbayt. Those murderers saidina Hussein (Grandson of the Prophet Muhammad ) this is the hadith that rotate (Words by Prophet Muhammad SAW) and said it was the basis of Islam. This problem should be resolved by our IMAM.. (last task given)!

3:33 Allah chose Adam, Noah, Abraham Family (Ahlulbayt) and Imran Family (Jew and Christian) than from other nations in his day; as a descendant of a descendant of the other. "

61:4. O you who believe! Be you helpers of Allâh as said 'Iesa (Jesus), son of Maryam (Mary), to Al­Hawârîûn (the disciples): "Who are my helpers (in the Cause) of Allâh?" Al­Hawârîeen (the disciples) said: "We are Allâh's helpers" (i.e. we will strive in His Cause!). Then a group of the Children of Israel believed and a group disbelieved. So We gave power to those who believed against their enemies, and they became the uppermost.

>>>>

Keliru Abraham ke Ibrahim? Musa ke Moses? Haurn ke Aron? Ishak ke Isaac? Muhammad ke Ahmad? Isa ke Jesus? dan yang mana satu jantannya dan yang mana betinanya?..hahaha..

Tidak Kami tinggalkan melainkan tertulis dalam KITAB yang NYATA sebelum peristiwa itu berlaku; supaya kamu tidak bersedih hati di atas apa yang luput daripada kamu dan tidak terlalu bersukacita di atas apa yang telah Kami kurniakan pada kamu." (alquran)

slmkum

King's of The Los Kingdom/.. zapp___zZ The Last ZORRO 1909M/BobspekRockers alKubra/Azurri68...

>>

.Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>

'PERISTIWA TRAGEDI KAIN CINDAI' -DYMM Sultan Kelantan, SULTAN MUHAMMAD KE V dari titihan Raja Long Yunus, yang mana Raja Long Yunus telah dilantik oleh datuknendaku Tengku Sri Maharaja Datuk Perdana Menteri LONG GAFFAR (1576M) menjadi Sultan Kelantan dan dipanggil 'Pemerintahan Raja Dua Bersaudara'. Dalam "Tragedi Kain Cindai' itu, Raja Long Gaffar telah membunuh Sultan Kelantan di masa itu, iaitu Raja Long Pandak dan menukar Sultan baru (Raja Long Yunus). Kemudian Datuknendaku membuat pemerintahan HUDUD YANG PERTAMA DI KELANTAN dan berpusat di pondok LIMBAT; Wasiat Raja Long Gaffar pada Raja Long Yunus; "ADIK! KAMU DUDUK DALAM ISTANA, BIAR ABE PEGANG RAKYAT"

>>

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>> Warisan Siti Qantura-Nabi Ibrahim (Yunnan) adalah Puteri yang ketiga bernama Puteri Linang Cahaya; yang berkahwin akan dia dengan Ketua Wali 7 di Nusantara, Syed Hussien JamadilKubra @ Jamaluddin AlAkhbar @ salasilah alKubra, dari kerajaan kesultanan Delhi/Deccan (Zoroaster-Monghul-Ahlulbait); yang BERWASIAT KEPADA ZURIATNYA SUPAYA, 'JANGAN MAKAN IKAN KEKACANG'..!! Maka dari keturunan keduanya lahirlah Syed Ali Nurul Alam (Empayar PATTANI) Yang juga digelar Sultan Qumbul atau Patih Gajah Mada, Merupakan moyang kepada Wali Songo yang ternama itu. Dari keturunan keduanyakah akan lahirnya Bani Tamim itu? Yang disebut 'PEMBANTU AL-MAHDI DI AKHIR ZAMAN'...??!! yang mana akhirnya Bani Tamim akan menyerahkan kekuasaannya pada seseorang yang digelar AL HASYIMI .... wallah'hualam..

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

KISAH SYAIDINA HASSAN RD DENGAN KHALIFAH MUAWWIYYAH

Suatu hari, ketika berdebat dengan Muawiyyah (Penulis Wahyu zaman Nabi iaitu bapa kepada Yazid Laknatullah), maka nenda kita Syaidina Hassan telah berkata:

"Wahai Muawiyyah! Bagaimana kami harus mengikut kamu di dunia ini sedangkan kami adalah KHALIFAH kamu di akhirat. Dan bagaimana kami perlu mengikut kamu di dunia ini sedangkan kamulah yang perlu mengikut kami di akhirat nanti".

______________________________

KATA-KATA SYAIDINA HUSSEIN rd:

"Kalaulah Tidak kerana aku mahukan RAHMAT ALLAH (alquran) tersebar di antara kalian, nescaya aku tidak akan berbicara dengan kalian semua"

BookGlobal.Net

Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq) .....
>>>>>>> >>>>>>>

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK

(for Malay language only)

*******

*******

b>

http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

*

**

"ALIF MIM TA -ALIF MIM TA"