DAN AKU DARI QURAISY..

DAN AKU DARI QURAISY..
RAMPAS PALESTINE "2013 .. says: INSYAALLAH.. TUHANKU PASTI AKAN MENOLONGKU..

MQTK

mqtk PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN
DATUK SYED KADOK KELANTAN (MQTK)
widgeo.net

CONTENT:

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingImage Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Wednesday, November 24, 2010

BANK SOALAN MQTK_QSI: 40 Soalan-Soalan Kepada Yang Mengaku Cerdik & Terasa Cerdik laa..!!!

BANK SOALAN UNTUK FB DAN BLOG
Soalan Bonus: 
BERAPAKAH KELAJUAN LIBASAN MATA PEDANG IMAM MAHADI A.S ITU DALAM KM/J..?
Soalan UMUM:
1. Kenapakah Imam Mahadi a.s hanya membunuh yang mengaku Islam, tetapi membiarkan orang-orang yang kafir bebas di era baginda..??
a). Kafir adalah tugas Nabi Isa. A.s b). Imam Mahadi anak orang kafir
2. Kenapakah Long Gaffar bunuh Long Pandak 1756M
3. Siapakah ditugaskan mengarang kitab fardhu-ain di Makkah untuk rakyat Kelantan di bawah Long Yunus..??
4. Apakah nama kitab tersebut..??
5. Dengan apakah kitab tersebut dikarang, sedangkan zaman belum ada teknologi(1756M)..?
6. Berapakah kitab yang dikarang oleh Mufti Makkah yang diizinkan Allah dengan cara sedemikian..??
7. Kenapakah Long Gaffar akhirnya memilih Limbat tapak pondok pertama di Kelantan..??
8. Siapakah guru dari darah Bani Hasyim di bawa dari Pattani mengajar di pondok itu..?
9. Siapakah khalifah Islam dunia pada waktu itu..??
10. 1856M Long Badek dibunuh, dan sekali lagi cubaan rampasan kuasa Istana dapat dipatahkan. Siapakah yang mengarahkan Long Badek berpakat dengan geng Long Pandak..?
11. Setelah semua kitab pelaksana hudud itu selamat dari di bakar dalam rusuhan dua kerabat pada 1873, semua kitab tersebut di bawa ke Kadok, rumah mertua As-Sultan dan Raja Pattani. Seterusnya hanya diajar kepada kerabat dalaman Bani Hasyim(baka syed/Nik, tengku,engku etc) sehinggalah 1987 ditubuhkan satu pertubuhan khas untuk darah Rasulullah SAW ini, apakah nama pertubuhan itu..??
12. Kenapakah Bandar Machang dipilih sebagai Tapak baru keturunan penjajah Kelantan ini..??
13. Semua kitab telah dipindah ke Jajahan Machang oleh Tuk Nik Lah yang mengasaskan pembinaan surau Pasar besar Machang(tengah Bandar). Bandar Machang ditabal sebagai Bandar Ilmu. Ilmu apakah yang dimaksudkan oleh pengasas gerakan sulit Bani Hasyim ini..??
14. Kaedah para Wali Allah di dalam Pati Rahsia masih tetap diamalkan dalam keluarga pengasas UMNO ini, walaupun system kerajaan berubah sejak 1946 apabila perlembagaan Tanah Melayu dan UMNO(parti pertama)siap dicipta oleh Nik Ahmad Kamil. Kenapakah keluarga besar Bani Hasyim bertindak buat NGO, bukan mutlak berada dalam UMNO..?
15. Surat kepada Perdana Menteri Malaysia dengan protokol 12.0(40 salinan wajib sekutu Datuk Syed Kadok Kelantan-atas kapasiti PKLGK) telah dihantar, namun otak anak rakyat jelata seperti Paklah Badawi gagal menterjemah mesej di dalam surat tersebut menyebabkan beliau dikecam hebat oleh semua kroni Bani Hasyim dalam dan luar parti dan terpaksa berundur, siapakah AJK PKLGK yang telah diarahkan menandatangani surat tersebut bagi pihak Bani Hasyim Kelantan 2007...? 
16. Sumpahan beberapa orang tua Bani Hasyim akhirnya menyebabkan beberapa VVIP Negara rebah satu persatu di katil hospital dan Unit Solat Hajat diarahkan tanpa henti 40 hari 40 malam dengan 40 kaedah kewalian tertinggi melancarkan SATIQ, apabila hanya sepucuk surat atas arahan baitul makmur, bercop mohor cincin Rasulullah SAW tidak dibalas pada 2009. Natijahnya seorang penerima surat di salah sebuah Istana tersebut segera dihantar ke katil hospital. Negeri dan Pegawai Istana manakah itu..?
17. Berapa orangkah Sultan Melayu, dan dari negeri manakah yang telah diwajibkan menduduki kerusi Majis Tertinggi Quarisy Dunia ini, oleh mesej dari Baitul Makmur yang telah sampai kepada D9-MQTK sejak 2009..?
18. Ir. Nik Syukri Nuawi(TNB) adalah antara wakil sulit Bani Hasyim, melalui D1-MQTK, Tok Ayah Bidin dan telah terpilih dihantar Ke Kaabah sejurus setelah gerhana matahari dan bulan serentak dalam ramadhan berlaku pada 2003. Apakah mesej di Kaabah yang diperolehi oleh beliau dan perlu disediakan oleh Bani Hasyim Malaysia itu dan berapakah jumlah sebenar yang dituntut dari Bani Hasyim Malaysia untuk dikorbankan..?
19. Di manakah tempat perseidaan semua ahli jemaah para body/jasad terpilih itu berkumpul sebelum bertolak ke Kaabah itu..?
20. Mengikut para ahli kasyaf, apakah natijahnya jika tuntutan Baitul Makmur itu tidak dipenuhi oleh seluruh Bani Hasyim Malaysia ini..??
21. Dalam tahun dan bulan berapakah mereka akan bertolak..?
22. Bagaimanakah perjalanan mereka sama ada udara darat atau laut..?
23. Siapakah penyedia keperluan mereka..? (D9)
24. Berapakah jumlah malaikat yang telah dijanjikan/ditawarkan oleh pihak Baitul Makmur, jika gennerasi baru Bani Hasyim ini sanggup mencuba dan berjaya laksanakan kontrak besar(misi dan tugas) ini dengan sempurna mengikut segala spesifikasi dan protokolnya..??
25. Adakah mereka boleh dibiakkan atau akan dimatikan sejurus selepas tamat tugas di Kaabah..??
26. Jika mereka masih hidup, siapakah pula isteri-isteri yang layak untuk mereka yang bakal melahirkan benih-benih Mukmin sejati dari jasad mereka itu kelak..?? (mungkin anda/kaum kerabat/kawan anda).
27. Wanita mukmin untuk lelaki mukmin...itu janji Allah. Fenomena ini disebut dalam kitab akan berulang sekali lagi di era Al-Mahdi a.s. Siapakah ibu-ibu/ayah-ayah kepada wanita-wanita solehah/syurgawi di akhir zaman ini..?
28. Selain golongan ini, disahkan semuanya bakal suul khotimah(haram disolat jenazahnya oleh Bani Hasyim), justeru apakah kepuasan sebenar sebagai bakal penghuni neraka Allah, mereka tidak puas hati jika tidak rosakkan semua yang ada di bumi, alang-alang dah tahu nak terjun neraka...mereka akan buat laa pesta seks ker..rogol macam Serbia dulu ker...baru best terjun neraka pun sebab dah kecap semua nikmat maksima...baru puas hati mereka..!! itulah prinsip semua “D10-MQTK”. Adakah MQTK perlu sekat perlakuan mereka itu..?
29. Antara tanda lazim golongan benih munafiq ialah lebih banyak ibadah, lebih banyak cakap agama, lebih banyak sedekah dan penyamaran mereka akan nampak segalanya lebih islamik walau dari Bani Hasyim sendiri, selain menggunkan SATIQ, bagaimanakah kaedah mudah untuk mengenali golongan mereka yang guna agama nenek moyang kkita untuk penuhi keperluan syahwat/ seks dan keperluan hidup diri mereka itu..??
30. Munafiq lelaki dan munafiq wanita akan berpakat dan bersekutu menentang, membenci, memusuhi dan akan cuba sedaya mungkin menghapuskan Bani Hasyim dan segala pengaruhnya. Selain kitab, Penjara, pelbagai kaedah senjata fakir, hospital, apakah persediaan Bani Hasyim berdepan golongan mereka yang mahu insaf/bertaubat bila ada yang dah serik kena bala Allah sebelum mampus lagi..??
31. Kitab-kitab Long Gaffar beratus jilid(jawi) itu akhirnya dikumpulkan menjadi 22 buah kitab dan telah diterbitkan semula di Malaysia(bukan Pattani lagi) dalam bahasa melayu sepenuhnya dan telah separuh jalan diterjemah ke Bahasa Inggeris untuk dunia sebelum 2020. Siapakah dan syarikat bumiputera manakah yang diamanahkan kontrak tersebut..??
32. Kenapakah Kontrak keluarga Bani Hasyim bernilai RM Trillion itu diserahkan kepada syarikat tersebut..?
33. Siapakah yang dimaksudkan dengan D1-MQTK..?
34. Dan kenapa bukan semua manusia boleh menemui D1-MQTK..?
35. Berapakah nama Allah yang dihafaz oleh Asyif Barkhiyya, pembantu Nabi Allah Sulaiman(bukan nabi atau rasul tetapi golongan Wali Allah) hingga menjadikanya lebih karamah dari jin ifrit, dapat memindahkan Istana balqis sebelum sempat habis kerlipan mata..??
36. Berapakah nama Allah yang paling agung/utama(Pati) yang dimasukkan ke dalam kitab suci Al-Quran..??
37. Semua khasiat amalan 99 nama Allah di dalam Al-Quran untuk setiap mukmin itu akhirnya dikitabkan oleh Wali Allah keturunan Melayu pada 1946, iaitu Datuk Perdana Kelantan, ayah kepada pengasas Perlembagaan Negara Tan sri nik ahmad kamil, apakah nama kitab tersebut..?
38. Apakah natijah lazim bagi yang telah mencabar segala amalan keramat nenek moyang dengan 99 nama Allah itu, adakah oleh ditunjuk secara nyata/zahir orangnya atau pihaknya...?
39. Jika telah lumpuh seperti Abo Loh, buruk kaki seperti arwah paksu wil, buruk paru-paru seperti adun Galas, gagal rukun haji sebagaimana Wan Ismail-Pas Ketereh, adakah itu tnda kesayangan Allah atau kebencian Allah..??
40. Apabila Negara telah merdeka 1957, semua kitab silibus Long Gaffar dan Datuk Perdana ini telah dijadikan hanya khusus untuk kerabat diraja atau Bani Hasyim keturunan syed(Kadok) sahaja dalam kerabat Tok Kadoka tau Pertubuhan Kerabat Long Gaffar Kelantan dan pengikut mereka sahaja, kerana definisi untuk terminology konsep khalifah dalam bani hasyim berbeza dengan konsep pemilihan presiden dalam parti politik. Apakah beza dari sudut hukum syarak kaedah pemilihan ketua/kepala dua oraganisasi ini..??
41. Dalam Bani Hasyim MQTK, golongan manakah yang dirujuk apabila berlaku kegagalan makmum Haji/atau penyakit aneh pelik, misteri kerabat Bani Hasyim setiap tahun..?
42. Anak zina bukan sahaja tidak layak kucup hajaral aswad, proses mengundi/pilih Imam, bahkan di dalam Islam ia dikategorikan sebagai tidak layak pusaka, tidak layak menjadi wali, tidak layak baginya syafaat, ghanimah, zakat dan sedekah, tidak layak baginya syurga. Lalu berapa keturunankah sumpahan haram dari sudut hukum syarak ini akan berlarutan..?
43. Apakah makhluk dalam Islam yang diizinkan oleh Allah boleh mengenali anak luar nikah atau anak zina tersebut tanpa dapat dibohongi dengan tepat..?
44. Adakah anak zina/luar nikah ini akan memusuhi Imam Mahadi a.s..?
45. Siapakah ketua kepada seluruh anak zina di zaman ini bagi seluruh Malaysia dan dunia..?
46. Berapakah angka/jumlah kelahiran anak zina ini setahun..?
47. Berapakah yang berjaya didaftar oleh pihak kerajaan Islam semasa..?
48. Berapakah yang gagal didaftar oleh pihak kerajaan Islam semasa..?
49. Berapakah jumlah pukal Malaysia dan dunia, untuk 2020 nanti..?
50. Apakah penyelesaian kepada jemaah oraganisasi anak zina dan sekutu mereka yang ramai di dunia ini(golongan majoriti semasa)..?
51. Bila jasad anak zina sakit, segala kaedah rawatan Bani Hasyim dengan Al-Quran jadi tawar dan sia-sia untuk golongan ini (tidak menjadi-bahkan ada makin sakit), lalu dadah/drugs/heroins/pain killer/ester, alcohol terpaksa diperlukan/digunakan. Maka apakah mengikut hukum syarak haram jika Bani Hasyim terlibat menjual ester dan semua jenis ubatan ciptaan kuffar itu untuk mereka, kerana jika tidak, pendapatan besar industri farmasi tersebut akan jatuh ke tangan kafir dan lebih RM100 billion mengalir ke poket munafiq dan harbi setiap tahun, dan duit tersebut diguna untuk menentang Islam..?
52. Kenapakah Bani Hasyim mewujudkan komuniti anak zina/anak luar nikah/tidak sah nikah (D10-MQTK) yang tidak akan dicampuri urusan mereka walaupun terpaksa berkongsi bumi dan segala nikmat kurnia Allah di dunia ini..??
53. Adakah Bani Hasyim akan memusnahkan musuh mereka(D10-MQTK) dengan kekasaran atau senjata zahir..??
54. Kitab manakah yang mengajar dengan terperinci bagaimana menggunakan asma 99 nama Allah untuk binsaskan semua anak zina para musuh Allah itu, tanpa sebarang bentuk senjata kacuali hanya air wudhu dan 2 rakaat atas sejadah...?
55. Apabila seseorang telah terkena senjata fakir/solat hajat/SATIQ/anak panah malam para Wali-Wali Allah pengamal asma al-azim ini, adakah ianya boleh dipulihkan oleh ahli agama lain atau doctor perubatan moden..?
56. Apakah hukum fekah ke atas mayat yang telah disolat hajatkan khusus diminta percepat ajalnya oleh para Wali-Wali Allah dan ahli-ahli kasyaf ini, adakah boleh diurus mengikut syariat Rasulullah SAW..??
57. Kenapakah diharamkan dalam Islam berdiri di tepi kubur munafiq itu..?
58. Adakah boleh dikenali mayat seseorang itu munafiq atau tidak dalam Islam..?
59. Siapakah yang boleh mengenali mayat dan mengesahkan ianya munafiq atas nama Allah dan Rasul itu..?
60. Kecuali anak luar nikah, adakah kita sedar jika kita sendiri juga dalam golongn itu dan akan mati juga diluar jemaah Bani Hasyim dan sahih sebagai munafiq tanpa Imam, tanpa jaminan syafaat, maka perlukah kita redha, tunggu, tidak perlu bertindak apa-apa dengan segala yang Allah kurnia semasa..?
61. Kenapakah golongan ahli-ahli syurga tanpa hisab atau disebut juga ahli-ahli hakikat atau ahli sufi atau ahli laduni atau ahli kasyaf atau darwish atau ahli makrifat atau ahli suffah atau faqiirullah ini enggan bersama masyarakat umum (bercampur baur fasiq, munafiq, jahil etc)..?
62. Kenapakah untuk menawarkan sihir golongan kuffar memerlukan seorang yang bertarf Wali Allah sama ada Abdal, Qutub, Autad, Guhuraba, Nujaba dan sebagainya, tidak boleh kah ianya diajar di institusi sekunder seperti IPTA/IPTS semasa..?
63. Kenapakah semua para Wali Allah yang mati dengan husnul khotimah itu enggan diiringi jenazahnya oleh yang bukan mengenali mereka sebagai seorang Wali Allah semasa hidupnya...?
64. Kenapakah kitab-kitab pegangan mereka hanya diwasiatkan kepada MQTK sahaja dan diarahkan hancur leburkan semua sekali yang enggan membantunya satu persatu dengan kesemua 313 kaedah SATIQ(jika perlu serentak) itu..?
65. Bagaimanakah cara orang tua-tua kita terlalu membenci dan berdendam dengan ahli-ahli syahwat/ahli duniawi semata (yang tidak pernah kenal Bani Hasyim dan persoalan imamah mereka) sedangkan itulah hak umat Islam semua zaman, agar mereka binasa sambil melihat kita tersenyum(tak sangka kita yang solat hajat percepat ajal mereka), dan apakah satu istilah khas yang menggambarkan perlakuan sifat itu dalam Bani Hasyim..?.
66. Jika kita ada niat ingin bersama pengiring jenazah para Wali Allah, ingin bersama manusia istimewa yang Hajaral Aswad dan Ka’abah terima, yang bakal ke Telaga Haud tanpa sebarang halangan?
66. Jika kita ada niat ingin bersama pengiring jenazah para Wali Allah, ingin bersama manusia istimewa yang Hajaral Aswad dan Ka’abah terima, yang bakal ke Telaga Haud tanpa sebarang azab kubur dan mahsyar, setakat manakah kesanggupan pengorbanan kita, adakah sanggup walau terpaksa terpisah dari keluarga, sahabat lama, sanak saudara terhampir dan sebagainya sebagaiman kisah pengorbanan para sahabat yang kita maklum itu..??
67. Kenapakah jalan syurga tanpa hisab dan bergaul dengan para ahlinya itu dilihat amat payah dan sukar oleh manusia, manusia jenis manakah yang memandang itu sebagai satu kesukaran yang tidak perlu diatasi olehnya..?
68. Jika seluruh orang tua-tua golongan ahli zikir dan Wali Allah Bani Hasyim zuriat makhluk paling agung di dunia ini melaknat anda atas apa juga perlakuan lidah, hati atau perbuatan anda, adakah anda yakin aka ada satu jalan keluar dari dasar neraka jahannam itu..??
69. Jika anda katakana anda ada jalan keluar selamat walaupun telah dilaknat oleh seluruh Bani Hasyim dan para Wali Allah itu, siapakah imam/ketua/kepala anda, ahli jemaah dan kitab-kitab rujukan organisasi anda itu...? (atau anda hanya bersendiri/khayal..??).
70. Apabila Tok Chu Husin yang usia lebih 100++ sumpah ustaz Atiqullah yang diketahui guru dan timbalan presiden pondok(usia baru 50an) kelantan, seluruh Unit Solat Hajat Keluarga tanpa henti lagi diarah sujud(SATIQ terpaksa dilancarkan). Natijahnya, kurang 7 hari, Ustaz Atiqullah tersungkur di wad KBMC dan terus maut sebagaimana ramai mangsa-mangsa lain tersungkur sebelum ini. Dan sebahagian kerabat diarahkan bertaqiyyah(D7-MQTK berlakon) mengikut ke kubur. Apakah maksud/tujuan sebenar mereka suruh cucu cicit ikut/tengok jenazah itu ke kubur..??
71. Kenapakah majlis pengkebumian jenazah ahli neraka tiada awan teduh atau akan diserbu hujan amat lebat..??
72. Kenapakah majlis pengkebumian para ahli syurga dipenuhi awan-awan redup..??
73. Apakah nama malaikat yang membawa awan-awan redup tersebut mengikut al-Quran...?
74. Kecintaan paling maksimum kepada para Bani Hasyim/Ahlul-Bait Rasulullah SAW dijadikan syarat utama syafaat di Padang Mahsyar tersebut. Dan dijadikan anak luar nikah/zina itu yang paling membenci mereka hingga sanggup mereka sembelih cucu Nabi di Karbala 61H. Hingga Ali Zainal Abidin berpesan agar seluruh Bani Hasyim tidak berharap kecintaan dari manusia lagi kerana terlalu sedih dan kecewa di karbala. Maka dibangkitkan Pemuda Bani Tamim yang amat menyintai Ahlul-Bait/Bani Hasyim itu dengan seluruh jiwa raga mereka. Siapakah mereka dan dari bangsa manakah mereka..?
75. Hati syurgawi tiada 10 sifat mazmummah termasuk cemburu yang biasanya disembunyikan oleh para wanita lemah IQ, bodoh-tiada ilmu makrifatullah, kurang waras akal, tidak normal dan berpotensi menjadikan suami-suami mereka lalaki DAYUS seterusnya heret ke jahannam sebgai hamba seks mereka semata. Golongan ini disebut ‘Ahli Dunia” dalam kitab Al-Ghazali iaitu yang mengisi perut dan bawah perutnya tanpa perlu persoal urusan besar agama. Siapakah watak ini di zaman Rasulullah SAW yang mengunyah hati bapa saudara Rasulullah SAW tetapi akhirnya beralah mengikut suami yang bijak memeluk Islam...??
76. Adakah alQuran itu cipataan manusia? dan bukan asal dari Allah?
77. Mesej dari Baitul Makmur(kerajaan Malaikat Allah langit ke-7, di atas Kaabah) sama ada melalui gerakan angin, awan, bunyian dan gelagat pelbagai binatang, secara teknikalnya boleh ditukar ke bentuk bahasa manusia di bumi oleh pakar-pakar kejuruteraan laduni(supremacy thought), siapakah golongan ini mengikut Al-quran, Hadis dan Ijmak serta Qias..??
78. Waridad yang telah sebati dengan ahli husnul khotimah itu adalah rahmat paling besar, lalu bagaimana pula ianya boleh tercabut seperti Syeikh Barshisa dan Bal’am laknatullah itu..?
79. Untuk kiasan apakah diwujudkan kisah seperti Bal am dan Barshisa itu..?
80. Apabila satu kaedah istikharah gagal menmemui jawapan kepada masalah para Raja, apakah kaedah yang digunakan oleh ahli-ahli falak untuk memohon idea/cadangan/lintasan dari pihak Baitul Makmur..??
81. Apabila kapal haji telah diekori sekumpulan berpuluh ribu ikan lumba-lumba, muncul burung-burung di langit yang entah dari mana, awan mula berkumpul menjadi satu dimana destinasi mula kabur, kapten kapal haji akan segera mengarahkan bendera semua Negara diturunkan separuh tiang, enjin kapal diperlahankan, seluruh jemaah mengerumuni tempat solat atau berjaga-jaga di ruang masing-masing. Kehadiran makhluk apakah yang mereka tunggu itu..??
82. Setiap kali setelah selesai jenazah dicampak ke laut, dengan tiba-tiba berpuluh ribu ikan lumba-lumba yang mengekori kapal haji berhari-hari itupun ghaib tiada kelihatan lagi. Fenomena aneh ini disebut “Perkara Sam iyyat”(hal yang ghaib, tetapi wajib diyakini). Dengan itu, adakah benar jika dikatakan tanda kehadiran malikil maut sebenarnya dapat dikesan oleh manusia..??
83. Berapakah Malaikat Murddiffin yang mengiringi jemaah Imam Mahdi?
84. Berapakah jumlah pemilik tangan yang layak menyusun batu untuk dinding Ka'abah yang baru dengan dua pintu terbuka untuk era Imam Mahadi a.s itu..??
a). 313 pemuda diterima taubat b) Semua manusia layak
85. Umum mengetahui jarak Hijr Ismail dengan dinding Kaabah yang baru adalah 6 hasta, tetapi hasta siapakah yang dikira itu..??
a). Hasta Imam Mahadi a.s sendiri c) Hasta Presiden USA
86. 4 buah Negara ahli kitab samawi tidak dihancurkan oleh doa pemusnah Imam Mahadi a.s dengan syarat membayar jizyah 4, 000 kati gandum setahun, negara manakah itu...?
a). Sekutu Raja Melayu b). Musuh Raja Melayu
87. Kenapakah amukan dan penyembelihan munafiq oleh Imam Mahadi a.s di akhir zaman digambarkan oleh semua ahli kitab terlebih bengis, ganas dan biadap/kurang ajar/tidak senonoh, lebih daripada bangsa Yahudi terkutuk itu...??
a). Dipenggal Dalam Rumah Tuhan b). Dipenggal di rumah ariel sharon
88. Jika ada manusia mengaku Islam, tetapi selama hidup ini tidak penah berusaha mencari Imam Bani Hasyim yang diwajibkan ini walaupun tiada uzur syarie, adakah Imam Mahadi a.s dan jemaah mukmin nya dan juga Bani Hasyim MQTK akan menyolatkan jenazah itu..??
a). Haram, dan bunuh hukumnya b). Imam Akan buat Solat jenazah 4 rakaat.
89. Apakah satu bangsa di akhir zaman yang disebut di dalam kitab Taurat dan Injil dan Al-Quran, merupakan satu bangsa penjaga 3 Tanah Suci, yang terlebih ganas dari bangsa Yahudi yang telah membunuh para utusan Allah itu, dan tujuan dihantar mereka juga khusus untuk binasakan Yahudi terkutuk itu..??
a) Quraisy b). Jepun
90. Kenapakah hanya 313 orang pemuda sahaja yang di Bai'ah oleh Imam Mahadi a.s di antara rukun dan Makam di Ka'abah..?? tak bolehkah ramaikan sikit dan campur yang usia dah lebih 40, campur wanita skit, campur yang dayus, nusyuz, bapuk skit..??
a). Jumlah ditetapkan oleh Allah sejak alam belum dicipta b). Ada jalan lain
91. Selain Bani Hasyim MQTK, kenapakah tiada lagi golongan/puak/jemaah yang menyeru ke arah penyudahan Kaabah dan cuba rampas kontrak/projek besar tersebut selain Geng Quraisy Long Pandak(musuh Long Gaffar-padam 100% 1987)..??
a). Akan dikifarat oleh Allah serta-merta b). Tunggu Long Pandak hidup
92. Siapakah yang mula-mula menolak Imam Mahadi di dalam Masjidil-Haram itu..??
a) Nabi Allah Khaidir. As b). HM Queen Elizabeth III
93. Setelah 3 orang Imam rebah dan gagal meneruskan khutbah Jumaat di hadapan Kaabah, kenapakah Imam Mahadi a.s tidak segera menyambung khutbah itu, tetapi membiarkan hingga hampir masuk waktu asar, dimanakah Imam di waktu itu...??
a). Di Saf paling belakang b) Di saf paling depan
94. Para makmum Imam Mahadi a.s hanyalah yang dipayungi oleh Malikul Ra'ad(Malaikat Penjaga Awan Redup/Teduh), tetapi bagaimanakah nenek moyang kita jika yang mengaku Bani Hasyim ikut Nabi Bani Hasyim, tetapi bukan setakat tidak dipayungi awan, bahkan bakaran matahari kepadanya yang paling panas dan kena macam-macam penyakit jasad/bala..??
a). Itu tanda Laknatullah b). Awan tiada sebab Malaikat penjaga awan cuti
95. Salah satu tanda manusia yang mengaku Islam, tetapi bakal tertolak oleh Imam Mahadi a.s(akan dipenggal) adalah mereka yang sahih tertolak oleh Hajaral Aswad di Kaabah, tidak bolehkah hukuman itu ditukar ke bentuk lain seperti bayaran dam dan kesanggupan pelaku maksiat itu menjadi hamba sahayanya...??
a). Kegemaran Imam hanya bunuh musuh Allah. b). Imam akan bebaskan
96. Gugur aqidah Islam jika mengiktiqadkan ada jalan syafaat lain selain dari hanya melalui Imam Bani Hasyim, dan tiada yang akan selamat tanpa syafaat Imam Jemaah Bani Hasyim itu kerana wasiat kitab suci bersamanya. Lalu bagaimana pula yang hanya yakin tetapi tidak termasuk yang berusaha dan enggan mencari /bersama golongan itu di dunia ini, adakah mereka perlu dilayani oleh MQTK ini...??
a). Tidak b). Perlu, kerana mereka orang yang banyak karamah
97. Apakah hanya satu-satu makhluk dalam jasad manusia yang pernah dicelup dalam neraka dan yang boleh menyebabkan seseorang manusia terhijab dari makrifatullah dan terjauh dari jemaah para kekasih Allah serta kitab dan Imamnya dan bakal mati dengan suul khotimah tanpa jaminan syafaat bila mengikut segala bisikannya, walaupun telah berhaji 70 kali..??
a). Nafsu syahwat b). Buang pinggang
98. Ada yang mengaku mereka tahu tentang Tuhan dan Agama, kita tanya siapa ketua/Imam, mereka geleng kepala. Tetapi bila sakit terpaksa cari dadah, bila panas tiada awan terpaksa buat pembenihan awan, dan bila kita SATIQ(Fakir Secret Weapon) mereka merengkok mampus di katil hospital dengan bedah tebuk doktor tak mandi wajib, siapakah ketua/kepala golongan bangsat ini di Tanah Melayu semasa..??
a). Saya nak tahu macam Nabi tahu b). Saya tak mahu tahu dan tak kisahpun
99. "Zubihal ilmi baina fakhii zaini mar ati" (Disembelih akan ilmu itu di antara celah dua paha wanita) - adalah kiasan biasa para guru-guru pondok kepada golongan yang telah diharamkan solat jenazahnya. Kenapakah golongan itu wajib dihinakan hingga ke tahap itu..??
a). Tinggal fardhu kejar nikmat –fasiq & munafiq b). Nafsu ada otak
100. Dari 73 puak Islam, umum tahu hanya satu yang terselamat tanpa sebarang azab. Tetapi terpecah 7 saf dengan imam masing-masing. Saf manakah yang masih boleh diusahakan/dicuba oleh seluruh manusia semasa dan akan datang..?? dan bagaimanakah kematian yang tidak termasuk mana-mana 7 saf itu, serta siapakah tukang urus jenazah mereka, dan dengan siapakah mereka bangkit kelak..??
a). Yang sama sifat seperti mereka b). Rasul, Nabi Allah
101. Orang-orang yang ada ilmu, waras dan meyakini tetap wujudnya wakil tuhan di bumi pengganti selepas Rasul dan Nabi, iaitu dari golongan para Wali-Wali Allah, Abdal, Autad, dan Qutub tetapi sengaja tidak mencari, menemui, membantu apa sahaja keperluan mereka, untuk yang sebegitu, apakah yang paling sesuai dengan mereka..??
a). Neraka Jahannam b) Neraka Firdaus
102. Apakah pokok persoalan dalaman Quraisy yang belum dapat diselesaikan hingga jenazah Rasulullah SAW tertangguh pengkebumianya lebih 2 hari...??
a). Tiada sukarela jadi Imam b). Salji terlalu banyak di Moscow.
115. Apakah dalil disisi Allah dan RasulNya, bahawa penyimpan sifat cemburu dalam hati itu akhirnya akan tergamak menyekat, menghalang nikmat Alllah bahkan akan sanggup membunuh sesama kaum sejenisnya jika tidak dikawal/dipimpin oleh kaum Adam...??
a). Siti Hajar dihantar ke Makkah tana bekal b). Siti Hajar bunuh diri di Makkah
116. Apakah natijah bersubhat, berkongsi nikmat, membela golongan hawa yang ada menyimpan sifat pembunuh(cemburu) dalam hati kecilnya yang terkutuk di sisi hukum syarak itu, dan apakah gelaran bagi suami begitu di dalam Islam megikut kehendak Allah dan RasulNya..?
a). Haram, Dayus b). Sunat, Suami solehah
117. Apabila si anak gadis disahkan mengikut hukum syarak belum makrifatullah atau belum sempurna ilmu fardhu ainnya(belum/tidak diajar oleh bapa/walinya), tetapi dipaksa berkahwin...adakah sah nikah si wali/ayah sebegitu mengikut kehendak Allah dan RasulNya..??
a). Tidak Sah b) Sah separuh
118. Oleh kerana haram/berdosa tuntut ilmu fardhu kifayah(jadi dokktor/guru/ahli polik/ahli cendikiawan, ahli perniagaan, urus jenazah dll), apakah had minima bagi mengesahkan seseorang telah sempurna makrifatullah atau sempurna penguasaan ilmu fardhu ain nya itu..?
a). Makrifatullah b). Telah bersunat
119. Isi kitab Muhimmah mukasurat 123(rumi) menjelaskan manusia yang hidup tetap boleh berkomunikasi dengan ruh arwah si mati. Bagaimana pula/apa hukum golongan yang meragui atau menafikan hakikat tersebut..??
a. Gugur Aqidah jadi kafir b. Hanya Fasiq
120. Para ahli kasyaf dapat membaca dengan tepat isi hati seseorang walaupun tanpa menemuinya, memadai diberi nama. Kelebihan ini disebut firasat orang mukmin oleh Rasulullah SAW. Adakah ini kurnia khusus atau makam ilmu yang boleh dikhtiarkan oleh sesiapa sahaja..??
a). Mutlak kurniaan Allah, sekalipun kepada sijahil/jahat b). Menteri pilih
121. Rasulullah SAW berpesan tidak ditanya berkenaan umur di mahsyar kelak, kecuali ke manakah usia mudamu dihabiskan..?? Bila ditanya usia muda, Rasulullah SAW menegaskan usia mula akil baligh hingga genap 40 tahun. Berapa ramaikah yang sanggup mujahadah lawan nafsu untuk sempurnakan ilmu fardhu-ain dan makrifatullah di usia itu dalam zaman semasa dan adakah anda termasuk yang sanggup..??
a). Ya, pasti b). Tidak, saya tak kisah mati dalam kafir, tanpa syafaat.
122. Apakah satu bangsa di akhir zaman yang disebut di dalam kitab Taurat dan Injil dan Al-Quran, merupakan satu bangsa penjaga 3 Tanah Suci, yang terlebih ganas dari bangsa Yahudi yang telah membunuh para utusan Allah itu, dan tujuan dihantar mereka juga khusus untuk binasakan Yahudi terkutuk itu..??
a). Quraisy c). Jepun
123. 4 buah Negara ahli kitab samawi tidak dihancurkan oleh doa pemusnah Imam Mahadi a.s dengan syarat membayar jizyah 4, 000 kati gandum setahun, negara manakah itu...?
124. Orang-orang yang ada ilmu, waras dan meyakini tetap wujudnya wakil tuhan di bumi pengganti selepas Rasul dan Nabi, iaitu dari golongan para Wali-Wali Allah, Abdal, Autad, dan Qutub tetapi sengaja tidak mencari, menemui, membantu apa sahaja keperluan mereka, untuk yang sebegitu, apakah yang paling sesuai dengan mereka..??
a). Neraka Jahannam b). Neraka Firdaus
125. Apakah dalil disisi Allah dan RasulNya, bahawa penyimpan sifat cemburu dalam hati itu akhirnya akan tergamak menyekat, menghalang nikmat Alllah bahkan akan sanggup membunuh sesama kaum sejenisnya jika tidak dikawal/dipimpin oleh kaum Adam...??
Nabi Allah Ibrahim bertanya kepada Allah bagaimanakah yang dikatakan perasaan cemburu hawa itu hingga diharamkan syurga. Lalu Allah berkenan mencampakkan perasaan itu kepada Siti Sarah. Bila Nabi Ibrahim bertanya bagaimana hal keadaan cemburu itu, serta merta Siti Sarah mengarahkan beliau membawa madunya itu sejauh 6 bulan berjalan kaki. Tanpa peduli dengan kesusahan anak kecil, sama ada cukup bekalan atau tidak dan sama ada wujud tempat berteduh atau tidak(pada kadar biasa manusia akan mati). Dengan itu fahamlah Nabi Ibrahim bahwa memang sifat itu berkesudahn dengan "MATI"...baru puas..!!(teramat jahat). Sebab ini juga diwajibkan berlari-lari anak antara 2 bukit safa dan marwah(dua tiang hijau sekarang-rukun haji) untuk kenang kembali betapa zalimnya sifat itu dan betapa letih hiba dan hancurnya hati si madu itu yang juga manusia biasa bukan binatang/haiwan, tetapi orang yang juga ada perasaan kasih sayang dan hanya sekadar ingin turut menumpang hidup buat sementara waktu di dunia ini sebelum pergi buat selamanya. Terkenang kisah ini kami seluruh Bani Hasyim gagal tahan air mata. Sebab yang kena/mangsa itu nenekanda kami...!! (menjadikan kami teramat membenci spesis hawa bersifat cemburu tersebut, walau ada hanya sebesar zarah - harap maaf, ibunda haramkan semua anak-anaknya bergaul dengan hawa begitu sejak kami kecil. Dia kata golongan pesakt jiwa/gila/berpenyakit/masalah mental dari baka..!!)


Siapa saudara mukmin..??
Yang dikatakan saudara "Mukmin"(sama ahli syurga tanpa hisab) itu belum tentu adik beradik, ibu ayah, anak isteri, sahabat handai dan sebagainya. Nabi Nuh terpisah dari anak dan isteri sendiri.

Nabi Ibrahim terpisah dari ayah. Nabi Muhammad SAW terpisah dari bapa-bapa saudara seperti Abu Jahal, Abu Lahab dan sebagainya(walaupun doa mereka paling makbul/karamah - belum tenntu boleh masukkan orang yang mereka sayang ke syurga).

Untuk mendapat sesuatu yang bernilai teramat tinggi, biasanya menuntut pengorbanan yang juga teramat luar biasa..dan yang berkesanggupan pasti teramat sedikit...!!(dalam kitab disebut hanya 313 pemuda diterima taubatnya, bila Rumah Allah jatuh di bawah tapak kaki kuffar...satu hukuman dan angka yang membuatkan seluruh Bani Hasyim menangis..!!).

Ya Rabbi, kami hambaMu yang banyak dosa, justeru masukkanlah kami ke dalam golongan yang sedikit itu, iaitu golongan yang diterima taubatnya dengan rahmatMu, dan hindarilah serta peliharalah kami dari selain golongan tersebut, amin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Video Ahlulbait Melayu Bar

Loading...

MQTK Bahagian Agama & Kaunseling [BAKA PDRM] BUKIT AMAN MALAYSIA

KERJASAMA MQTK_QSI Bersama Unit BAKA PDRM Bukit Aman
MQTK_ISTAC/IIUM 7 feb 2011M

Video: MENITI TITIAN USANG-AMY SEARCH & MQTK 2011

VIDEO MQTK ................ KEMBARA DI TANAH GERSANG

My Blog List

PERTUBUHAN PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN MQTK 1909M

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN

BENDERA ASAL NEGERI KELANTAN
Panji-Panji Hitam Diambil dari bendera asal negeri Kelantan DarulNaim sebelum ditukar oleh kerajaan Kelantan pada tahun 1909M. Di masa bendera Panji-Panji Hitam ini dikibarkan, hukum HUDUD dijalankan sehingga pada masa era pasca penjajahan. Bendera ini berimejkan seekor anjing yang bernama KITMIR iaitu antara anjing-anjing yang dimasukkan ke Syurga. Anjing Kitmir ini telah menjaga pintu gua tempat dimana pemuda ArRakim AshabulKhafi telah ditidurkan Allah selama 309 tahun. MasyaAllah!! Riwayatnya anjing ini akan kembali untuk membantu nabi Isa putera Maryam untuk membunuh Dajjal Laknatullah bersama-sama AshabulKhafi dan Imam Mahdi. "Di akhir zaman, kaum kerabatku akan diinjak-injak dan dihina-hina sehinggalah datang stu kaum dari sebelah timur yang akan menegakkan Panji-Panji Hitam; Itulah Pemuda Bani Tamin". Dan Pemuda ini akan menyerahkan kekuasaan kepada Imam yang sebenar iaitu Imam Mahdi setelah kerajaannya kuat. Pemuda ini merupakan seorang anak raja yang zuhud dari keturunan Rasulullah SAW bernasabkan syd. Hussein rd. Kalimah khat pada bendera hitam itu pula adalah sepotong ayat alQuran yang bermaksud 'Pertolongan Allah' atau Nasrumminallah'. Manakala perkataan Kelantan tertulis pada ekornya sebagai simbol wilayah.

About Me

My photo
Madina, Saudi Arabia, Israel
Raja-Raja Melayu adalah Ahlulbait. Nak mengenal AhlulBait perlu mengenal Raja-Raja Melayu; Dan nak mengenal Raja-Raja Melayu perlu kenal orang Melayu dahulu.

HISTORY IS MY IDENTITY

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
by BobspekRockers AlKubra on Wednesday, 01 September 2010 at 09:16

MISTAKEN IDENTITY:

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

"Jika mereka meletakkan Matahari di tangan kanan saya dan Bulan di tangan kiri saya, supaya saya meninggalkan usaha saya ini, TIDAK AKAN SAYA TINGGAL-kan! Sehinggalah Wahyu Allah (A Statement of Truth) mengatasi segala-galanya".... zZ

SEJARAH AHLULBAIT MELAYU: TITIHAN YM SYED HUSSEIN JAMADILKUBRA NUSANTARA

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing>> .. Any matters raised, I would like to say that the Islamic Empire ruled for 500 years was actually Islam that killed my ancestor, namely Saidina Hussain rd. (Grandson of the Prophet Muhammad SAW) in Karbala until the descent I had to hide in Iran (Persian Zoroaster-)-Hadramaut (Allawiyyin-Suffiyyah) and finally to Gujarati [(Delhi Sultanate-Sultan Ahmad Jalal AlAkhbar (Zoroastarian+Monghul)] > and the final Kingdom is PATTANI or Nusantara or 'The Land's of Malay'/Jawiyun...

Al-Jawiyun nama gelarannya, Tanah jawi tempat asalnya. Kemuncak zaman keagungan di abad ke 13.

and than The Last ZORRO (MQTK laa..!! http://bobspek.blogspot.com/search/label/HISTORY%20OF%20THE%20MASK%20OF%20ZORRO%20IN%20MALAY) zappP_____zZ .. InsyaAllah..

Then The Sultanate get 14 offspring of siblings and 7 to the East [(Federated Malay-Monarchy (YM Syed Hussein JamadilKubra Nusantara 1350M)] and 7 more people living in the continent of India (India-Pakistan-Afghanistan), two streams of Islam distinguishes this continent with the Islamic Middle East or Islamic Modern hybrids or Islamic or any name in Islam, but conditions still have 73 Islamic groups, but split up Resurrection.

Ahlulbayt for hunting and is killed by the Muslims themselves who do not like the direction that God's love in Ahlulbayt. Then Ahlulbayt killed and hated until now. Because Islam is the belief that elected caliph of Ahlulbayt. Those murderers saidina Hussein (Grandson of the Prophet Muhammad ) this is the hadith that rotate (Words by Prophet Muhammad SAW) and said it was the basis of Islam. This problem should be resolved by our IMAM.. (last task given)!

3:33 Allah chose Adam, Noah, Abraham Family (Ahlulbayt) and Imran Family (Jew and Christian) than from other nations in his day; as a descendant of a descendant of the other. "

61:4. O you who believe! Be you helpers of Allâh as said 'Iesa (Jesus), son of Maryam (Mary), to Al­Hawârîûn (the disciples): "Who are my helpers (in the Cause) of Allâh?" Al­Hawârîeen (the disciples) said: "We are Allâh's helpers" (i.e. we will strive in His Cause!). Then a group of the Children of Israel believed and a group disbelieved. So We gave power to those who believed against their enemies, and they became the uppermost.

>>>>

Keliru Abraham ke Ibrahim? Musa ke Moses? Haurn ke Aron? Ishak ke Isaac? Muhammad ke Ahmad? Isa ke Jesus? dan yang mana satu jantannya dan yang mana betinanya?..hahaha..

Tidak Kami tinggalkan melainkan tertulis dalam KITAB yang NYATA sebelum peristiwa itu berlaku; supaya kamu tidak bersedih hati di atas apa yang luput daripada kamu dan tidak terlalu bersukacita di atas apa yang telah Kami kurniakan pada kamu." (alquran)

slmkum

King's of The Los Kingdom/.. zapp___zZ The Last ZORRO 1909M/BobspekRockers alKubra/Azurri68...

>>

.Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>

'PERISTIWA TRAGEDI KAIN CINDAI' -DYMM Sultan Kelantan, SULTAN MUHAMMAD KE V dari titihan Raja Long Yunus, yang mana Raja Long Yunus telah dilantik oleh datuknendaku Tengku Sri Maharaja Datuk Perdana Menteri LONG GAFFAR (1576M) menjadi Sultan Kelantan dan dipanggil 'Pemerintahan Raja Dua Bersaudara'. Dalam "Tragedi Kain Cindai' itu, Raja Long Gaffar telah membunuh Sultan Kelantan di masa itu, iaitu Raja Long Pandak dan menukar Sultan baru (Raja Long Yunus). Kemudian Datuknendaku membuat pemerintahan HUDUD YANG PERTAMA DI KELANTAN dan berpusat di pondok LIMBAT; Wasiat Raja Long Gaffar pada Raja Long Yunus; "ADIK! KAMU DUDUK DALAM ISTANA, BIAR ABE PEGANG RAKYAT"

>>

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

>>> Warisan Siti Qantura-Nabi Ibrahim (Yunnan) adalah Puteri yang ketiga bernama Puteri Linang Cahaya; yang berkahwin akan dia dengan Ketua Wali 7 di Nusantara, Syed Hussien JamadilKubra @ Jamaluddin AlAkhbar @ salasilah alKubra, dari kerajaan kesultanan Delhi/Deccan (Zoroaster-Monghul-Ahlulbait); yang BERWASIAT KEPADA ZURIATNYA SUPAYA, 'JANGAN MAKAN IKAN KEKACANG'..!! Maka dari keturunan keduanya lahirlah Syed Ali Nurul Alam (Empayar PATTANI) Yang juga digelar Sultan Qumbul atau Patih Gajah Mada, Merupakan moyang kepada Wali Songo yang ternama itu. Dari keturunan keduanyakah akan lahirnya Bani Tamim itu? Yang disebut 'PEMBANTU AL-MAHDI DI AKHIR ZAMAN'...??!! yang mana akhirnya Bani Tamim akan menyerahkan kekuasaannya pada seseorang yang digelar AL HASYIMI .... wallah'hualam..

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

KISAH SYAIDINA HASSAN RD DENGAN KHALIFAH MUAWWIYYAH

Suatu hari, ketika berdebat dengan Muawiyyah (Penulis Wahyu zaman Nabi iaitu bapa kepada Yazid Laknatullah), maka nenda kita Syaidina Hassan telah berkata:

"Wahai Muawiyyah! Bagaimana kami harus mengikut kamu di dunia ini sedangkan kami adalah KHALIFAH kamu di akhirat. Dan bagaimana kami perlu mengikut kamu di dunia ini sedangkan kamulah yang perlu mengikut kami di akhirat nanti".

______________________________

KATA-KATA SYAIDINA HUSSEIN rd:

"Kalaulah Tidak kerana aku mahukan RAHMAT ALLAH (alquran) tersebar di antara kalian, nescaya aku tidak akan berbicara dengan kalian semua"

BookGlobal.Net

Pada yang mengenal ahlulbait - JANGAN AJARI MEREKA ITU KERANA ALLAH TELAH MENGAJAR MEREKA (sheikh Tijani-Sunni Iraq) .....
>>>>>>> >>>>>>>

KITAB-KITAB RUJUKAN BANI HASYIM QURAISY MQTK

(for Malay language only)

*******

*******

b>

http://bobspek.blogspot.com/2011/03/kitab-kitab-mqtk.html

*

**

"ALIF MIM TA -ALIF MIM TA"